Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mooie combinatie trouwens. Is dat een jadegrau interieur? Knap! Wordt veel te weinig gekozen.
Mooi contrast, niet het geel van beige, en niet het volledig grijs van wanneer je voor een grijs interieur kiest. De andere helft van het interieur is gewoon zwart. Netjes!
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Mooie combinatie trouwens. Is dat een jadegrau interieur? Knap! Wordt veel te weinig gekozen.
Mooi contrast, niet het geel van beige, en niet het volledig grijs van wanneer je voor een grijs interieur kiest. De andere helft van het interieur is gewoon zwart. Netjes!
Een zwarte ziet er 5% van de tijd ongelofelijk uit, en de rest van de tijd vuil
een zilvere/grijze 80% van de tijd goed, maar iets minder ongelofelijk dan de zwarte wanneer die in zn 5% zit
Zoals je weet heb ik ook die Blackfire producten en de work towel (idd bestelling is gisteren gearriveerd en reeds benut!!!)
Na het opsprayen van de cleaner en de protectant heb ik dat nu ingewerkt met een doekje... Maar ik vermoed dat jij dit doet met een pad... Is zo'n gele wax-it foam pad daar ook voor geschikt?
Gekuiste auto had geen leder, dus heb ik de brush nog niet gebruikt...
Opkuisen heb ik gedaan met zo'n zachte deluwe PB doek...
Persoonlijk gebruik ik vooral microfibers voor alles wat interieur is en geen foam pads.
Maar sommigen doen het wel en voor hen blijkt dat te werken.
Ik vond dat ik met de work towel (ook met de gewone doek) vrij snel eigenlijk het product wegnam... Ik heb het dan op den duur met de hand ingemasseerd en dat bleek ook goed te werken, maar dan kom je moeilijk op sommige plaatsen (jaja met mijn dikke poten )...
Wel op letten dat je nadien je poten niet tegen je mond steekt... Die Blackfire heeft niet het verleidelijke geurtje van PB en zeker de smaak niet!!!
Lol, dat zou ik iig ook afraden !
Zelf pb, het ruikt wel allemaal heerlijk, maar ik zou het toch niet opeten
Comment