Zaterdag eindelijk eens de tijd gevonden om mij een ganse dag bezig te houden met de lak van mijn Bella.
Na 3j en 4m hadden de swirls en kleine krasjes zich opgehoopt in de "zachte" Alfa-lak. Vorig jaar al wat producten aangekocht bij Bert, ook een exc. schuurmachine (Metabo 425), maar eigenlijk nooit gebruikt, tot zaterdag dus .
Voor-foto's beperken zich tot 2 slechte foto's, mijn bouwlampje van 150W bleek toch wat te zwak om echt alle krassen te tonen en ook had ik niet zo veel zin om een half uur foto's te maken gezien mijn detailontmaagding wellicht niet snel zou verlopen (uiteindelijk van 8u30 - 18u bezig geweest).
Voor
That's all folks , mijn AF bleef maar hunten en ik kreeg de krasjes enzo niet op de foto, dan maar gestart met afplakken etc (waar geen foto's van zijn ).
Gebruikte producten (beperkt lijstje, roeien met de riemen die 'k heb é )
Wassen
Wash Mitt
Blackfire Gloss Shampoo & Conditioner
Poorboys Waffle Weave towel
Cleanen
Meguiar's Quick Detailer Spray
Poorboys Clay
+
Meguiar's Step 1: Deep Crystal Paint Cleaner
Polish
Meguiar's Polishing Pad (W8006) op de Exc. Scm (Metabo 425 SXE)
Poorboy's SSR2
////
Meguiar's Step 2: Deep Crystal Polish aangebracht met German App. pad
Véél doekjes en véél tijd
Beschermlaagje
Blackfire Wet Diamond All Finish Paint Protection
Een goeie Carnauba Wax zou misschien de finishing touch gegeven hebben, maar 't budget was er niet meer...had nog Meguiar's NXT Tech Wax liggen, maar lijkt mij niet echt meerwaarde omdat er nog bovenop te smeren?
Na
Na 3j en 4m hadden de swirls en kleine krasjes zich opgehoopt in de "zachte" Alfa-lak. Vorig jaar al wat producten aangekocht bij Bert, ook een exc. schuurmachine (Metabo 425), maar eigenlijk nooit gebruikt, tot zaterdag dus .
Voor-foto's beperken zich tot 2 slechte foto's, mijn bouwlampje van 150W bleek toch wat te zwak om echt alle krassen te tonen en ook had ik niet zo veel zin om een half uur foto's te maken gezien mijn detailontmaagding wellicht niet snel zou verlopen (uiteindelijk van 8u30 - 18u bezig geweest).
Voor
That's all folks , mijn AF bleef maar hunten en ik kreeg de krasjes enzo niet op de foto, dan maar gestart met afplakken etc (waar geen foto's van zijn ).
Gebruikte producten (beperkt lijstje, roeien met de riemen die 'k heb é )
Wassen
Wash Mitt
Blackfire Gloss Shampoo & Conditioner
Poorboys Waffle Weave towel
Cleanen
Meguiar's Quick Detailer Spray
Poorboys Clay
+
Meguiar's Step 1: Deep Crystal Paint Cleaner
Polish
Meguiar's Polishing Pad (W8006) op de Exc. Scm (Metabo 425 SXE)
Poorboy's SSR2
////
Meguiar's Step 2: Deep Crystal Polish aangebracht met German App. pad
Véél doekjes en véél tijd
Beschermlaagje
Blackfire Wet Diamond All Finish Paint Protection
Een goeie Carnauba Wax zou misschien de finishing touch gegeven hebben, maar 't budget was er niet meer...had nog Meguiar's NXT Tech Wax liggen, maar lijkt mij niet echt meerwaarde omdat er nog bovenop te smeren?
Na
Comment