Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Protection Detail] - Wax-it - Audi A5 S-line

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
    Ferm resultaat Bert!
    Wreed bedankt jong

Begin maar al te oefenen.

Wax-on
    Wax-off
    Wax-on
    Wax-off
    Wax-on
    Wax-off
    ...

Comment

Heel knap Bert. Lijkt me een leuke detail om te doen
      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Wat een kar !!

Weerom mooi werk geleverd.

Comment

manmanman, nice work bert, zelden gezien. knappe bak trouwens woke

Comment

Van welke garage komt die

Als wij zo een auto afleveren met al die lijmresten enzo...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Begin maar al te oefenen.

Wax-on
              Wax-off
              Wax-on
              Wax-off
              Wax-on
              Wax-off
              ...

karate kid

Comment

zeer knap werk heb je hier weeral geleverd

zwart exterieur

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
                  Van welke garage komt die

Als wij zo een auto afleveren met al die lijmresten enzo...
                  Komt van Audi Trier.

Het viel me wel op de wagen mooi beschermd was en dat hij weinig of geen kringen of krassen vertoonde. De meeste afleverening hier in Belgie zijn op dat gebied wel anders.

De lijmresten verbaasden mij ook ! Dat zou niet mogen ! En zou zoiezo opgemerkt moeten zijn !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                    Komt van Audi Trier.

Het viel me wel op de wagen mooi beschermd was en dat hij weinig of geen kringen of krassen vertoonde. De meeste afleverening hier in Belgie zijn op dat gebied wel anders.

De lijmresten verbaasden mij ook ! Dat zou niet mogen ! En zou zoiezo opgemerkt moeten zijn !
                    Da's een feit. Niet iedereen is altijd even voorzichtig, en zeker met een zwarte. Wat dat betreft is het dan wel chapeau van de bescherming.

Die lijmresten Zoiets snap ik toch niet hoor, je kan er niet naast kijken
                    Collega's van me die plekjes op de lak e.d. met niets wegkrijgen, halen gewoon schuurpapier uit de kast en schuren ermee over de carrosserie. Eventjes oppolieren (ziet het er wat natuurlijker uit) en dan naar afdeling carrosserie: "seg gasten, kijk ne keer hoe ze die hier binne brengen, fixt da is."
                    't Zal je wagen maar zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
                      Da's een feit. Niet iedereen is altijd even voorzichtig, en zeker met een zwarte. Wat dat betreft is het dan wel chapeau van de bescherming.

Die lijmresten Zoiets snap ik toch niet hoor, je kan er niet naast kijken
                      Collega's van me die plekjes op de lak e.d. met niets wegkrijgen, halen gewoon schuurpapier uit de kast en schuren ermee over de carrosserie. Eventjes oppolieren (ziet het er wat natuurlijker uit) en dan naar afdeling carrosserie: "seg gasten, kijk ne keer hoe ze die hier binne brengen, fixt da is."
                      't Zal je wagen maar zijn

en da gaat weer over Beerens zeker he? Die Audi verkoopt in Antwerpen.

Comment

Mooi Bert,heel mooi... En hoe lang blijft dat nou zo?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk Berichten
                          Als ge gelijk ik daarna direct in de boerenwegels gaat rijden ....

Ongeveer 20 minuten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk Berichten
                            Dat hangt volledig af van de eigenaar.

Als je hem daarna correct onderhoud kan dat lang blijven.
                            Dit is dus geen resultaat bekomen door productjes. Dit is een correctie. Enkel nieuwe schade kan zichtbaar worden.

Deze A5 zit nu ook wel in het onderhoudsprogramma. Dus hij wordt elk jaar van een lichte detail voorzien. En elke 3 tot 4 maanden van een onderhouds detail met een wax update.

Die blijft er dus steeds zo uitzien

Comment

Knappe detail,
                              knappe wagen...

Maar ik snap niet dat audi een nieuw dure wagen zo buiten durft laten gaan ( bij bmw gebeurd dit spijtig genoeg ook..)

Als je een wagen , na detail correct onderhoud, dan kan je er idd lang van genieten...

Mooi werk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten

Uitlaat
                                P21S Polishing Soap
                                Blackfire Fine Cut Metal Polish
                                Gebruik je die samen? Wat is het verschil tussen de 2?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                                  Gebruik je die samen? Wat is het verschil tussen de 2?
                                  De polishing soap is gebruikt tijdens de wasbeurt.

En de blackfire was de finishing touch

Comment

Working...
                                  X