Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Exterior Detail] - Big Boom - Renault Laguna '01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [Exterior Detail] - Big Boom - Renault Laguna '01

dit is de eerste maal dat ik ging detailen en dan nog wel met een rotarry, dus het was oppassen geblazen, ik heb eerst veel info gelezen hier en op andere fora's. ben hier toch wel een dikke maand met zoet geweest eer ik er aan durfde te beginnen, heb eerst wel wat geoefend op stukken van het kerkhof. ik moet wel zeggen dat het resultaat niet slecht is maar het kan beter, maar ben wel erg voorzichtig met zo een rotarry beest . al doende leert men ook he.

velgen:
    oxo wheelbrush
    carr tech velgenreiniger
    apc
    allerhande borstels
    poorboy's wheel sealent

clayen:
    poorboy's clay bar
    spray & whipe pb

polish:
    pb ssr 2
    polish pad

sealent:
    dodo juice lime prime
    finish pad

wax:
    dodo juice purple haze
    german a p

hier nog enkele voor foto's die niet goed genomen zijn

[ATTACH]53838[/ATTACH]

[ATTACH]53839[/ATTACH]

Comment

hier enkele na foto's en dan kun je zien dat het toch nog niet helemaal goed is

IMG_1791 [320x200] [1280x768].JPG

IMG_1792 [800x600] [1280x768].JPG

Comment

[ATTACH]53842[/ATTACH]

[ATTACH]53843[/ATTACH]

[ATTACH]53844[/ATTACH]

Comment

[ATTACH]53845[/ATTACH]

[ATTACH]53846[/ATTACH]

[ATTACH]53847[/ATTACH]

Comment

[ATTACH]53850[/ATTACH]

[ATTACH]53848[/ATTACH]

[ATTACH]53849[/ATTACH]

Comment

tot slot IMG_1811 [1280x768].JPG

Comment

Kan je de fotos niet ergens anders plaatsen . photobucket ofzo. Want nu is de kwaliteit niet zo super

Comment

en hoe doe ik zoiets, ik was al blij dat ik er men foto's op kreeg heb hier echt geen verstand van hoor

Comment

ok heb het gevonden hoe ik het moet doen, hier zijn dan de before foto's

Comment

Comment

dit zijn de afters hopelijk zijn ze nu wat duidelijker

Comment

Comment

Comment

je ziet echt zuiver is het hier niet bij de eerste 2 foto's

zo dit was het dan, tips en dergelijke zijn altijd welkom alvast bedankt om dit te bekijken grtz boom

Comment

Ik zie wat hologrammen op de zijkant achteraan.

Maar dat is vrij normaal als dit je eerst keer met een rotary is.

Wat je moet proberen doen is met een lichte pad en een lichte polish traag af te werken. En mooi je polish uit te werken zonder dat hij helemaal opgedroogd is. Misschien wat meer quick detailer gebruiken op je pad.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                  Ik zie wat hologrammen op de zijkant achteraan.

Maar dat is vrij normaal als dit je eerst keer met een rotary is.

Wat je moet proberen doen is met een lichte pad en een lichte polish traag af te werken. En mooi je polish uit te werken zonder dat hij helemaal opgedroogd is. Misschien wat meer quick detailer gebruiken op je pad.
                                  alvast bedankt voor de tip, doe je die qd elke keer op je pad als je polish op je pad doet, ik had dat helemaal in het begin gedaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door big boom Bekijk Berichten
                                    alvast bedankt voor de tip, doe je die qd elke keer op je pad als je polish op je pad doet, ik had dat helemaal in het begin gedaan.
                                    Ik doe dat elke keer ja.
                                    Dat maakt dat de werktijd van de polish langer wordt en je pad beter glijdt.

Comment

@ Wax-it: Mag je hiervoor ipv QD ook wat Spray & Wipe gebruiken of is dit af te raden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                                        @ Wax-it: Mag je hiervoor ipv QD ook wat Spray & Wipe gebruiken of is dit af te raden?
                                        Dat is ook goed hoor
                                        Maar leng die misschien de helft aan met water ...

Comment

Working...
                                        X