Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Exterior Detail] - Big Boom - renault megane ' 00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • [Exterior Detail] - Big Boom - renault megane ' 00

    Mijn vriend zijn meganneke was er heel slecht aan toe, heb me er lichtelijk aan mispakt en ben er toch 20 uur met zoet geweest, al een geluk dat ik hem over het hele weekend kon beschikken, het was wel een goede leerschool. alleen de motorkap kon ik niet veel meer van gemaakt krijgen, vol steenslag , kruisjes en krasjes die ik er niet uit kreeg volgens mij allemaal een soort van steenslag. heb er nu wel geen foto's van omdat men toestel weg was om foto's te nemen van een ongeval Velgen waren in echt slechte staat die waren wat geoxideerd preciesen en vol zwarte punten die er niet meer uit gingen volgens men vriend.


    velgen:
    oxo wheelbrush
    carr tech velgenreiniger
    apc
    allerhande borstels
    poorboy's wheel sealent

    clayen:
    poorboy's clay bar
    spray & whipe pb

    polish:
    pb ssr 2
    polish pad
    licht cut pad

    sealent:
    dodo juice lime prime
    finish pad

    wax:
    dodo juice purple haze
    german a p


    enkele voor foto's




  • #2


    Comment


    • #3


      Na foto's


      Comment


      • #4


        Comment


        • #5
          ik moet wel zeggen blauw mettalic is een moeilijke kleur precies, ben zelf niet tevreden over het resultaat, daarom deze post zodat ik er nog iets kan uit leren.
          bedankt om het lezen en alle reacties en tips zijn welkom.
          grtz big boom

          Comment


          • #6
            Op foto ziet het er thans heel goed uit. Waarom precies ben je niet tevreden?
            2002 MX-5 NB 1.6

            2011 Honda PCX

            Comment


            • #7
              die motorkap laat me geen goed gevoel na, maar ik kon er niet meer aan doen denk ik, heb ook geen lakdikte meter, heb ook nog een hologram gevonden ook nog dankzij de tips die ik correct heb uitgevoerd( dat denk ik althans) en er zaten nog wat veel krasjes in naar mijn goesting. maar het is zo je moet ergens stoppen en op veilig spelen.

              Comment


              • #8
                Ikzelf heb geen ervaring met een rotary dus daar kan ik u geen tips voor geven eigenlijk.

                Maar steenslag en diepe krassen, daar kan je gewoon niets aan doen. Je kan ze proberen minder zichtbaar te maken (de krassen dan) maar met een rotary komt dan idd een lakdikte meter aan te pas. Zeker als je gaat wetsanden.

                Die hologrammen: aan je materiaal/producten ligt het niet denk ik als ik dat zo lees. Zorgen dan je de lime prime op je finishing langzaam afbreekt...

                Misschien breek je de SSR2 niet genoeg af? Deze heeft de langste werktijd van de SSR reeks vind ik. Misschien veroorzaak je daarmee hologrammen die je niet weg krijgt met de lime prime?


                Moeilijk te zeggen vanopafstand hè...
                2002 MX-5 NB 1.6

                2011 Honda PCX

                Comment


                • #9
                  is idd moeilijk te zeggen vanop afstand, kan mss wel zijn dat de ssr2 niet genoeg afgebroken is, maar weet ook niet juist wanneer het afgebroken is, vind ik nogal moeilijk in te schatten de 1 zegt zus en de ander zegt zo, het is wel altijd op dezelfde plaats. op de achterstijl naar het dak toe, zo dat je bij mij wagen kan zien, is het mss met die rondingen dat ik het moeilijk heb? weet het niet, alvast bedankt voor de tip.

                  Comment

                  Working...
                  X