Oorspronkelijk geplaatst door Jochen
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[Full Detail] – pietkonijn – 1966 Mustang GT
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenEn welke Bosch machine juist? Heb je een link?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door pietkonijn Bekijk BerichtenDe groene is toch harder dan de witte?
Je hebt van zacht naar hard:
glazing pad -> zwart
polishing pad -> groen
light cut pad -> orange
Maar met een light cutting pad en SSR2 moet je toch wel al wat correctie kunnen bekomen. Ik denk dat het aan je machine ligt. Waarschijnlijk heeft die maar een uitslag van 5mm of minder.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Mooooi !
Je moet wel opletten met die striping zeker, of is dat geen bestickering ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenEn welke Bosch machine juist? Heb je een link?
BOSCH PEX 12AE Electronic Multi Sander.
400W 4500-13000 min -1
125mm - Diameter Disc
Comment
-
Als ik even google dan zie ik dat hij maar een schuurcirkel heeft van 2.5mm. Dit is typisch voor schuurmachines maar niet ideaal om te polieren omdat je met de korte beweging van de schuurzool de polish niet voldoende kan benutten.
De G220 van Meg's of de AEG die veel mensen gebruiken heeft een schuurcirkel van 7mm2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenMooooi !
Je moet wel opletten met die striping zeker, of is dat geen bestickering ?
Gebruik best een cleaner / glaze en zachte pad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenAls ik even google dan zie ik dat hij maar een schuurcirkel heeft van 2.5mm. Dit is typisch voor schuurmachines maar niet ideaal om te polieren omdat je met de korte beweging van de schuurzool de polish niet voldoende kan benutten.
De G220 van Meg's of de AEG die veel mensen gebruiken heeft een schuurcirkel van 7mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn Bekijk Berichtenhmm, best is uitkijken voor een nieuwe dan. Iemand specifieke suggesties?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenDe foto's zijn niet meer zichtbaar?
Comment
Comment