Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[Full detail] - Jochen - Ford Mondeo Carwash Edition
De laatste foto is de enige die ik heb van de achterbumper maar daar zie je niet veel van natuurlijk…
De eigenaar was verstomd en zei meteen dat hij de auto volgend jaar opnieuw zou binnenbrengen. Ik heb hem ook nog even de tip meegegeven om niet meer door de carwash te rijden
Hij was zich van geen kwaad bewust. Hij dacht dat dat geen kwaad kon, zeker niet omdat ze de auto waxenbij de carwash
Ik vind dat zo'n heerlijke hobby/beroep. Wil dat zo snel mogelijk ook kunnen.
Geen detailer hier die nog eens zo'n demo geeft?
Knap werk man!
Wat is de totaalprijs aan producten dat je hiervoor gebruik hebt?
Geen idee hoeveel € aan producten hier inzitten. Echt geen idee...
Als je al het materiaal en producten nieuw koop ben je toch ettelijke honderden €"s kwijt
Geen idee hoeveel € aan producten hier inzitten. Echt geen idee...
Als je al het materiaal en producten nieuw koop ben je toch ettelijke honderden €"s kwijt
Het is dat dat me een beetje tegenhoudt om te starten, en zou zonde zijn om zo'n dure producten niet op de juiste manier te gebruiken.
Je gebuikr een soort glijmiddel hè. Een spuit eerst wat op de lak zodat die goed nat is en dan gaat dat bijna vanzelf
Om plots te beginnen is het idd wat duur. Ik heb ook niet alles in ene keer gekocht hoor. dat is een verzameling van jaren. Gelijdelijk aan kopen en proberen.
Je kan best beginnen met een claysetje te kopen en een goede wax en wat doeken. Zo kan je stilaan uitbreiden...
Comment