Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Full detail] - Jochen - Ford Mondeo Carwash Edition

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn Bekijk Berichten
    Super !

Maar wat ik mij afvroeg, is er zoveel verschil tussen de SSR2 en SSR2.5 en wat met de SSR3 ivgl met de SSR2.5?
    Met de SSR3 heb ik geen ervaring, dat is een echte compound naar het schijnt.

Laatst zei wax-it ergens dat de SSR1 en 2 eigenlijk finishing polishes zijn. De SSR3 is dus een compound en de 2.5 zit daar dus tussen in. Ik heb ze nooit naast mekaar getest maar je merkt wel dat ze anders verwerken. De SSR2 heeft een langere werktijd dan de SSR2.5 die sneller begint te stoffen, net zoals een compound
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Good job!

Bestel u alvast maat een produkt om stoffen cabrio kappen te reinigen want ge hebt binnenkort nog ne klant.

Saab Cabrio Carwash edition² Swirls de luxe!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door raf93 Bekijk Berichten
        Good job!

Bestel u alvast maat een produkt om stoffen cabrio kappen te reinigen want ge hebt binnenkort nog ne klant.

Saab Cabrio Carwash edition² Swirls de luxe!
        Aiaiai
        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Mooi resultaat
          17u werk is wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
            Mooi resultaat
            17u werk is wel
            Dat is idd lang. Maar ik ben iemand die zijn tijd neemt. Laat je de auto 1 dag dan is die op 1 dag af. Laat je hem 3 dagen hier dan werk ik er 3 dagen aan (bij wijze van spreken).

Ik benut de tijd die ik krijg
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Prachtig resultaat, ziet er praktisch beter uit als nieuw Ik waardeer deze stiel alleen moet je er enorm veel geduld voor hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
                Prachtig resultaat, ziet er praktisch beter uit als nieuw Ik waardeer deze stiel alleen moet je er enorm veel geduld voor hebben.
                Goh, ikzelf heb eigenlijk niet veel geduld hoor en toch lukt me dat aardig. Dat komt denk ik omdat het geen prutswerk is, dat zou ik niet kunnen. Je ziet ook meteen resultaat en dat is een goede motivatie
                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                  Goh, ikzelf heb eigenlijk niet veel geduld hoor en toch lukt me dat aardig. Dat komt denk ik omdat het geen prutswerk is, dat zou ik niet kunnen. Je ziet ook meteen resultaat en dat is een goede motivatie
                  Idem! Ik ben de grootste ongeduldigaard die er is denk ik, en toch krijg ik het nooit op m'n zenuwen als ik bezig ben. Je ziet de vooruitgang, en krijgt goesting om verder te doen.
                  En inderdaad, dat van die 1 dag als't moet, en 3 dagen als't mag... ik heb ook soms dat gevoel.

Knap resultaat overigens! Je bent imo in je opzet geslaagd, en zelfs verbeterd! De auto ziet er niet 1 jaar oud uit om nu minder kms te doen, het ziet er echt uit als nieuw!

Comment

Knap werk.

Wie kan er eigenlijk zijn interieur zo vuil laten komen, die zetels en die haren.

Comment

Als onze hond meegaat is onze koffer één plaats vól haar! Sowieso altijd stofzuigen als de hond is meegeweest en er daarna iets anders in de koffer moet!

Comment

Prachtig werk, Jochen!
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Petje af, Jochen! Wat een geweldig mooi resultaat. Mooi voorbeeld van wat je kunt bereiken met de goede producten en een excenter. Die eigenaar is zo te zien niet echt een autoliefhebber. Hij mishandelt z'n voortuig nogal. Die drempel van die achterbumper... Wel leuk dat je 'm dan zo kunt opknappen. Tnx voor het mooie verslag.

Gr. Mila
                          2013 BMW F31 330d Touring M-Sportpakket

Comment

Knap, knap en nog eens knap!

Comment

Wat moet zo'n full detail kosten bij jou?

Comment

Wat een resultaat
                                En dan denk ik dat ik met: speciale carshamppooo, wax, velgreiniger, en natuurlijk de stofzuiger(voor interieur) da ik héél goe bezig ben, met te kuisen van mijn vader's wagen
                                Last edited by Br3cht; 24/08/2008, 23:40.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                                  Wat een resultaat
                                  En dan denk ik dat ik met: speciale carshamppooo, wax, velgreiniger, en natuurlijk de stofzuiger(voor interieur) en dan denk ik da ik héél goe bezig ben, met te kuisen van mijn vader's wagen
                                  Aan alles is een begin.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mila Bekijk Berichten
                                    Petje af, Jochen! Wat een geweldig mooi resultaat. Mooi voorbeeld van wat je kunt bereiken met de goede producten en een excenter. Die eigenaar is zo te zien niet echt een autoliefhebber. Hij mishandelt z'n voortuig nogal. Die drempel van die achterbumper... Wel leuk dat je 'm dan zo kunt opknappen. Tnx voor het mooie verslag.

Gr. Mila
                                    Goh, die auto is eigenlijk van een vriendin van mij en haar vriend. Zij heeft twee hondjes en hij woonde aan de kust, zij in Limburg. Daarmee dat die auto zoveel km's heeft. Hij is eigenlijk wel gesteld op zijn wagen. Nu wonen ze beide in Limburg en wilde de auto terug mooi hebben nu die een pak minder km's ging maken...

Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                                    Wat een resultaat
                                    En dan denk ik dat ik met: speciale carshamppooo, wax, velgreiniger, en natuurlijk de stofzuiger(voor interieur) da ik héél goe bezig ben, met te kuisen van mijn vader's wagen
                                    Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                                    Aan alles is een begin.

Idd. Nog eens bedankt voor al de positieve reacties
                                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Heel mooi resultaat Jochen!

Comment

Prachtig gedaan Jochen, ik wou dat ik het ook kon, maar dan nog zou me waarschijnlijk het uithoudingsvermogen ontbreken.

Comment

hey, zou je even kort willen uitleggen hoe je de binnenkant vd deuren juist hebt aangepakt

merci

Comment

Working...
                                          X