Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Restore Detail] VW Lupo "Carrosier Horror" Edition

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
    Ik heb 2 volle dagen aan dit kleine autotje beziggeweest.

Bert (van Waxit), weet hoe redelijk snel ik kan werken dus da'x echt wel veel werk, zeker voor zo'n koekblikje....
    Idd, dat kan ik beamen. Wouter is nen Beul op dat vlak.
    2 dagen wouter tijd is 3 tot 4 dagen voor de anderen

Voor de rest echt knap gedaan ! De klant zal héél tevreden zijn !

Echt een schande dat er mensen die zo een soort werk durven afleveren.
    Het trek al die certificaten en garanties gewoon in het belachelijke.
    Het duid erop dat die mainstream garanties gewoon op niets meer slaan en je er dus gewoon geen vertrouwen aan mag schenken

PS: bandjes vergeten

Comment

erg knap werk!!!

en wat een incompetente mensen zijn dat die deze auto zo verkloot hebben

Comment

Schandalig hoe de auto uit de carrosserie kwam.......dat ze het gewoon zeggen als ze geen goesting / tijd hebben om aan de auto te werken ipv zo'n bagger werk af te leveren. Mocht het mijn auto zijn liet ik het er toch zeker niet bij zitten !

Mooi werk geleverd Wally !

Comment

IK verschiet daar niet van,komt mij bekend voor zo van die dingen,zelf ook al 3 keer meegemaakt ja ik heb mij ook laten foppen,ze zeggen wel nen ezel stoot zich geen 3 maal aan dezelfde steen.Maar dit is er wel van ver opgeklad dan kan iedereen zich hersteller noemen en vlug rijk worden.

Comment

als ik mijn wagen binnendeed voor de zijkant te herdoen zei ik zelf dat ze hem niet moeten kuisen en dat ik het zelf wel zal doen.
            zijn antwoord was "dat is normaal niet mijn manier van werken", en als je zoiets hoort dan weet je dat het in orde gaat zijn.

Comment

prachtig resultaat!
              eigenlijk, als je zo een wagen kan doen, heb je daar dan niet meer voldoening van, dan
              van een wagen waar enkel maar kleine swirls opzitten bvb??
              hier zie je het resultaat wel hard he!

Comment

LOL @ Bert, bandjes idd vergeten.

je hebt idd meer eer van zo'n resultaat natuurlijk, alhoewel ik niet ech teen voorkeur heb. Tuurlijk is het leuk om een jaar oude Porsche te detailen ipv een jaar oud Starletje ofzo...

Ik vind het idd ook wel laag dat bedrijven zo met garantie's, certificaten en keurmerken te spotten lopen, niet alleen in de auto 'business", iin alle soorten business tegenwoordig.
                www.perfectshine.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
                  LOL @ Bert, bandjes idd vergeten.

Eerlijk gezegd vind ik propere bandjes mooier (cfr natuurlijker) dan die bling bling bandjes.
                  Ik heb rubber nog nooit zo hard weten blinken zonder die producten

Comment

knap werk man, zeeeeeer knap werk.
                    Uw restore detail zal meer tijd in beslag genomen hebben dan het brolwerk van die carrossier!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gregggie Bekijk Berichten
                      Eerlijk gezegd vind ik propere bandjes mooier (cfr natuurlijker) dan die bling bling bandjes.
                      Ik heb rubber nog nooit zo hard weten blinken zonder die producten
                      Banden mogen idd niet blinken.
                      Maar als je ze niet voed worden ze bruin ipv zwart (beetje zoals op de foto :p)

Ze moeten diep zwart zijn ZONDER glans. Dan lijkt die band gezond (en nieuw )

Comment

Wat je ook kan gebruiken om banden echt proper te krijgen zijn glycerine doekjes.
                        Die worden verkocht in zo'n plastieken pot waar je bovenaan uit een gaatje de doekjes kan uittrekken.
                        Alles krijg je daarmee van je banden, zelfs straatverf (dat witte spul dus).
                        www.perfectshine.be

Comment

Working...
                        X