Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Interior Detail] - SebastiaN°69 - Mercedes Vito

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [Interior Detail] - SebastiaN°69 - Mercedes Vito

Een stuk of 5 afgeleefde bestelwagens zijn afgezet en moesten een interieurbeurtje krijgen alvorens die firma ze zou verkopen. Wassen langs buiten was dus helemaal niet nodig.

Producten:
    Brisk interieurreiniger
    Tornada perslucht-pistool
    Een hoop voddekes en een schrobborsteltje

Werkwijze:
    Eerst ne keer alles grondig gestofzuigd
    Dashboard en plastic van de deuren
    Dakhemel
    Zetels geshampood
    Vloer en afgewerkt met 'bandenzwart' voor wat show

Voor:

Comment

Comment

Tijdens/Na:

Comment

Comment

Comment

En nu maar commentaren geven

Comment

zo'n tornado-ding is echt bangelijk, zot wat je daar allemaal mee wegkrijgt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                  zo'n tornado-ding is echt bangelijk, zot wat je daar allemaal mee wegkrijgt
                  Vroeger was da dus echt allemaal met't borsteltje. Nu gewoon in alle kieren en spleten blazen, nadien het product er wat uitblazen met gewone lucht, afkuisen en klaar.
                  Goed machientje ja

Comment

Blaas je het vuil dan niet gewoon dieper in de kieren?
                    Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
                      Blaas je het vuil dan niet gewoon dieper in de kieren?
                      Nopes. Eerst spuit ge da allemaal eruit samen met product voor toch wat proper te maken. Nadien (maar das ni altij nodig) gewoon eens met lucht erdoor gaan. Vooral aan te raden bij verwarmingsroosters enzo.

En soms hebde pech, dan spuit ge en vliegt alles in't rond. Mag je weer afkuisen... 't Is nog een beetje zoeken, heb er nog niet veel mee gewerkt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
                        Nopes. Eerst spuit ge da allemaal eruit samen met product voor toch wat proper te maken. Nadien (maar das ni altij nodig) gewoon eens met lucht erdoor gaan. Vooral aan te raden bij verwarmingsroosters enzo.

En soms hebde pech, dan spuit ge en vliegt alles in't rond. Mag je weer afkuisen... 't Is nog een beetje zoeken, heb er nog niet veel mee gewerkt
                        JE spuit dat eruit? En daarna zuig je het er terug in ofzo

Ik heb me ook altijd afgevraagt hoe zo'n ding werkt en of je niet al het vuil gewoon verplaatst naar waar je hetniet ziet...
                        Iedereen die er mee werkt is er zot van, en het ziet er ook indrukwekkend uit. Ik vraag me gewoon af waar dat vuil naar toe gaat
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                          JE spuit dat eruit? En daarna zuig je het er terug in ofzo

Ik heb me ook altijd afgevraagt hoe zo'n ding werkt en of je niet al het vuil gewoon verplaatst naar waar je hetniet ziet...
                          Iedereen die er mee werkt is er zot van, en het ziet er ook indrukwekkend uit. Ik vraag me gewoon af waar dat vuil naar toe gaat
                          Weg = weg, oké?

Comment

als je het loodrecht gebruikt komt er veel in de tuit te zitten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                              als je het loodrecht gebruikt komt er veel in de tuit te zitten.
                              Heb ik ook al gehoord ja, dat hij het terug opzuigt...
                              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Kan je daar een gewone APC voor gebruiken?

Comment

Waarschijnlijk wel maar ze hebben ook hun eigen product naar het schijnt...
                                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
                                  X