Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Nieuwe wagen] - SebastiaN°69 - VW Passat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
    Is er zo geen houderke in de koffer van de passat voor die brandblusser? In mijn polo stak dat daar ook. Ik heb het verplaatst in de daarvoor speciaal gemaakte houder in de koffer en dat ijzeren ding eruit gevezen. Kei lelijk zicht dat dat was!
    Da's voor de gevaren driehoek. Bij alle Audi modellen (behalve de A3 want da's "maar" ne goeiekope) moeten alle brandblussers in de koffer. Dan mag de klant kiezen waar ze komen. VW is gewoon vastzetten op die plaats, behalve Tiguan, Touareg en T5

Ik vind ook dat het er niet uit ziet, maar orders van hoger af

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
      Voor morgen staat er inderdaad nen A3 op de planning. Het kan natuurlijk wel zijn dat die al eerder deze week gepoetst is geweest en dus nu boven staat. Da's niet zo goed eigenlijk.
      Ze zijn aan't bij bouwen bij ons en alles ligt vol stof boven. Die verkoperkes weten niet beter dan even 'af te stoffen' en dan kunnen wij alles gaan polieren

We moeten hem morgen al om 10 uur gaan halen dus ik denk niet dat het de onze is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
        We moeten hem morgen al om 10 uur gaan halen dus ik denk niet dat het de onze is.
        Da kan wel hoor. Op een 50-tal minuutjes is da gepoetst en wij beginnen om 8 uur. 'k Heb gezien dat er voor morgen ook nen S6 Avant op staat

Comment

Onthou de nummerplaat eens.

Comment

Ik heb serieuze twijfels bij jullie 'detail' kwaliteiten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
              Verklaar u nader.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
                Da's voor de gevaren driehoek. Bij alle Audi modellen (behalve de A3 want da's "maar" ne goeiekope) moeten alle brandblussers in de koffer. Dan mag de klant kiezen waar ze komen. VW is gewoon vastzetten op die plaats, behalve Tiguan, Touareg en T5

Ik vind ook dat het er niet uit ziet, maar orders van hoger af
                Stom maja, je ziet de gaatjes gelukkig niet. Mijn gevarendriehoek ligt bij mijn reservewiel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
                  Onthou de nummerplaat eens.
                  Ca va'tjes

Ik denk niet dat jij ons echt al bezig hebt gezien. Die crappy foto's zeggen niet veel eigenlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                    Is er zo geen houderke in de koffer van de passat voor die brandblusser? In mijn polo stak dat daar ook. Ik heb het verplaatst in de daarvoor speciaal gemaakte houder in de koffer en dat ijzeren ding eruit gevezen. Kei lelijk zicht dat dat was!
                    da mag ni

de wet zegt:
                    ° De blustoestellen moeten op een steun staan en op een in het oog vallende en gemakkelijk te bereiken plaats zijn aangebracht. Ten minste één blustoestel moet zich binnen het bereik van de bestuurder bevinden. De blustoestellen moeten bedrijfswaardig zijn.
                    alsook

De steun van het blustoestel moet aan het voertuig zijn vastgemaakt en het afnemen van het toestel van zijn steun mag niet meer dan 10 seconden in beslag nemen.

Comment

lol ne wagen 'afdrogen' met zo ne flexiwhipe..
                      en dan u maar afvragen waarom ge DISO hebt...

:s

Comment

Waar komt er hier detailwerk aan te pas dan ?

De wagen klaarmaken na transport is niet gelijk aan detalen he ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                          Waar komt er hier detailwerk aan te pas dan ?

De wagen klaarmaken na transport is niet gelijk aan detalen he ?
                          Ja idd, veel cleaning, weinig detailing.

En ik hoef jullie niet aan 't werk te zien, wagen afleveren zonder enige bescherming en afdrogen met een flexiwipe zegt al meer dan genoeg.

Comment

Ge moet content zijn, das meer werk voor ulle

Comment

geen offence he sebastian,
                              ik weet dat je werkt voor een grote garage werkt, en dan moet het rap rap gaan...
                              Maar je woont hier achter de hoek...
                              als je wil weten wat detailen is, dan kom je maar eens langs als ik een Full detail aan mijn wagen doe...
                              maar trek dan wel ong 10 a 12 uur van u vrije tijd uit, en smeert u armen dan maar in

Comment

Zelfs in 3uur kun je volledig binnen en buiten volledig kuisen en beschermen met een AIO ofzo.

Comment

Daar zeg je het. Sebastian zei dat ze er ongeveer 50min over doen.

Comment

Dat gebeurd dus idd volgens mij met elke wagen die geleverd word.
                                    Wou toch vermelden:
                                    Sebastion , dit is zeer zeker allemaal geen kritiek op jouw werk, jij doet je werk zoals je werkgever je dat opdraagt, en met de middelen die de werkgever je verschaft...
                                    MAAR, dit is het DETAIL gedeelte, we hebben het hier over mensen die, bij manier van spreken hun wagen aflekken...
                                    Dat staat in schril contrast met wat jij doet... that's all...

en even een ander puntje: Wees voorzichtig met foto's nemen voor prive gebruik in je werkomgeving.. niet elke werkgever is daar blij mee, en der zijn er al voor minder buiten gevlogen...

Comment

Wou toch vermelden:
                                      Sebastion , dit is zeer zeker allemaal geen kritiek op jouw werk, jij doet je werk zoals je werkgever je dat opdraagt, en met de middelen die de werkgever je verschaft...
                                      Laat dat zeer duidelijk zijn! Geen kritiek voor Seba hé!

Comment

en even een ander puntje: Wees voorzichtig met foto's nemen voor prive gebruik in je werkomgeving.. niet elke werkgever is daar blij mee, en der zijn er al voor minder buiten gevlogen...

Zeker na al de verhalen die hij hier al verteld heeft over zijne werkgever

Comment

Ik vind dat dat bij de luxemerken, of bepaalde modellen van andere merken, toch wel zou mogen.
                                          Als je een kar koopt van 110.000 euro mag die wel deftig gedetailed afgeleverd worden imho.

Comment

Working...
                                          X