nice work!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[Full detail] - TomT - Mercedes 320CDI T Avantgarde
Collapse
X
-
De auto ziet er nog steeds heel goed uit, en zalig zachte lak!
Mooi werk TomT! We zijn echt heel tevreden.
De lak was inderdaad in erbarmelijke staat. Nu is 'ie weer aankijkbaar.
Ik ben heel blij dat je die banden niet shiny shiny of zo diep zwart gemaakt hebt. Ik vind het niet echt mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDe auto ziet er nog steeds heel goed uit, en zalig zachte lak!
Mooi werk TomT! We zijn echt heel tevreden.
Comment
-
Zwaar respect TomT! Hoe je van nul experience naar dit gaat, naar dit is echt wel indrukwekkend.
Zou dit zo graag ook onder de knie kunnen hebben. Moeilijk om het aan te leren?
Comment
-
Gho, moeilijk. Wat is moeilijk he? Véél, en dan bedoel ik écht veel lezen, tips onthouden en uiteindelijk toch de stap maken om je gerief aan te kopen. En dan oefenen en oefenen en oefenen, want je kan niet verwachten van het begin alles te kunnen. En laat ons eerlijk zijn, ik heb nog een lange weg af te leggen ook hé. De grote aankoop heb ik gedaan eind juni, dus ben eigelijk nog maar pas begonnen hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stijntjeraes Bekijk BerichtenPersoonlijk vind ik zo realisaties het mooiste,zo echt afgeleefd en goe vuil en daarna als nieuw...De bekroning op het harde labeur.
Wat mij echter het meeste voldoening geeft zijn deze woorden:
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMooi werk TomT! We zijn echt heel tevreden.
De lak was inderdaad in erbarmelijke staat. Nu is 'ie weer aankijkbaar.
Comment
-
Comment
Comment