Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Full detail] - TomT - Mercedes 320CDI T Avantgarde

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Als ik een puntje van kritiek mag geven, TomT:

Mss een beetje meer aandacht besteden aan het afwerken van kieren en naden. Want bijv. kieren van de tankklep, rond de koplampen, etc daar zit nog wel een beetje polish hier en daar.

Maar voor de rest: toppie
    Zeer zeker mag dat, ik kan er maar uit leren, en het kan mij enkel maar helpen in de toekomst om een beter resultaat te bekomen!
    Ik zal er zeker op letten in 't vervolg!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Zoals jullie ook op deze foto kunnen zien is er niet zo gek veel plaats tussen het raam en de deurklink, waardoor het moeilijk was om daar machinaal te polieren. Iemand tips hiervoor? Ik heb geprobeerd er toch enigszins aan te geraken, en nadien nog met een German Applicator Pad met SSR2 geprobeerd, maar blijkbaar toch nie tot een volledig correct resultaat kunnen komen.

Comment

die kleine pad gebruiken, die gaat daar perfect

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
          Zoals jullie ook op deze foto kunnen zien is er niet zo gek veel plaats tussen het raam en de deurklink, waardoor het moeilijk was om daar machinaal te polieren. Iemand tips hiervoor? Ik heb geprobeerd er toch enigszins aan te geraken, en nadien nog met een German Applicator Pad met SSR2 geprobeerd, maar blijkbaar toch nie tot een volledig correct resultaat kunnen komen.
          welke maat van pads heb je gebruikt? met kleienere pads kan je er zeer zeker aan hoor, voor de rest een mooi resultaat, ik heb zo onlangs nog een volvo gehad die ze in de garage verknoeid ( gepolierd ) hebben. nu ik heb ook nog bijna geen ervaring maar ik durf zeggen dat het stukken beter was als voorheen. met wat goede en voorzichtige moed en ontzettend veel lezen kan je toch mooie resultaten verkrijgen. dus proper werk makker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
            die kleine pad gebruiken, die gaat daar perfect
            Oorspronkelijk geplaatst door big boom Bekijk Berichten
            welke maat van pads heb je gebruikt? met kleienere pads kan je er zeer zeker aan hoor, voor de rest een mooi resultaat, ik heb zo onlangs nog een volvo gehad die ze in de garage verknoeid ( gepolierd ) hebben. nu ik heb ook nog bijna geen ervaring maar ik durf zeggen dat het stukken beter was als voorheen. met wat goede en voorzichtige moed en ontzettend veel lezen kan je toch mooie resultaten verkrijgen. dus proper werk makker
            Ok, ik zal me dan eens kleinere pads bestellen! Thanks!

Comment

Working...
            X