Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Exterior Detail] - Big Boom - Volvo V40 ' 00

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [Exterior Detail] - Big Boom - Volvo V40 ' 00

een kennis van me had eerder dit jaar zijn wagen laten simoniseren zoals hij zegt in zen erkende volvo garage waar hij 130€ betaalde om zen auto wat te laten vernielen, hij zei, op het eerste zicht was er niks op aan te merken maar ze hadden hem wel in een hoekje in de garage gezet zodat het niet te hard zou opvallen. hij rijd ermee naar zen trouwkoppel waar hij mee met de wagen moest rijden, het zonneke scheen een beetje en hij kon bijna een oog uit wenen als hij die in de zon zag staan, + ook nog er eens bij al zen kieren van zen deuren motorkap en noem maar op, zat nog vol polish alle rubbers zagen wit, je kunt het je niet voorstellen dat zoiets kan. Ik heb nog niet zo veel ervaring, maar ik heb toch geprobeerd van er terug iets fatsoenlijk van te maken( aree toonbaar). dit zijn de spulletjes uit men beperkte collectie die ik gebruikt heb.

velgen:
    oxo wheelbrush
    carr tech velgenreiniger
    apc
    allerhande borstels
    poorboy's clay bar & spray & whipe
    poorboy's wheel sealent

clayen:
    poorboy's clay bar
    spray & whipe pb

polish:
    pb ssr 2.5
    pb ssr1
    polish pad
    licht cut pad

sealent:
    dodo juice lime prime
    finish pad

wax:
    dodo juice purple haze
    german a p

enkele voor foto's

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

iemand een tip voor mij hou ik die plak van de loodjes in de binnenkant van de velgen eraf krijg?

Comment

nu nog enkele na fot'os maar men sd kaart was vol heb er maar enkele meer kunnen trekken.

Comment

ik weet het, kan nog altijd beter, maar ik blijf oefenen he alle tips zijn nog steeds welkom hoor. mvg

Comment

Ziet er al een PAK beter uit! Tis echt een schande hoe een garage een auto durft afleveren. En dat mensen niet gaan klagen dat snap ik ook niet...
                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

nee dat snap ik ook niet hoe ze hem zo durven afleveren, als het de mijne was had ik snel terug in de garage gestaan, maar ik bekijk het positief he, nu heb ik er weeral wa van bij geleerd .

Comment

Volvo V40

Mooi resultaat!

Comment

Mooie uitdaging zou ik zeggen.

Comment

Goed gedaan.

Tip voor de plak : WD40 op een doekje en wrijven maar...
                            www.perfectshine.be

Comment

bedankt voor jullie fijne reacties. maar voor die plak wd 40, dat klinkt me eigenlijk niet bekent in de oren, ik zou niet weten wat het is . maar alvast bedankt voor de tip
                              grtz

Comment

is het dit mss

Comment

Uw kennis zal blij geweest zijn..........en nu op naar die Volvo dealer

Comment

Idd, kruipolie in een spuitbusje.
                                    EERST op een doekje spuiten hee, uw remblokken hebben dat niet echt nodig
                                    Desnoods zet je de velg zo dat die plak beneden zit en laat je dat wat weken.
                                    www.perfectshine.be

Comment

thx 4 the tip wally zal ik volgende keer zeker toepassen want dit is echt geen zicht.
                                      @ ccc die kerel was echt wel blij, kon het niet geloven dat ik hem nog zo kunnen krijgen heb en dat geeft wel een goed gevoel hoor.

Comment

Working...
                                      X