Deze wagen is reeds bekend op het forum, nl. deze van Catscratch.
Catscratch heeft lang liggen twijfelen, maar uiteindelijk heeft hij toch bij ons een afspraak gemaakt.
Na een korte uitleg werd snel voor een volledige Swissvax detail gekozen in combinatie met de Swissvax Concourso.
Afgaande op de foto's (waarop de wagen in voortreffelijke staat leek te zijn) werd één tot anderhalve dag voorzien om de detail uit te voeren.
Bij aankomst ging Catscratch mooi in de zon staan wat voor mij een uitgelezen kans was op een eerste indruk.
En wat voor een indruk ... dit ging ik nooit klaarspelen in de vooropgestelde tijd.
Meteen viel op de wagen als eens door een minder deskundig iemand onder handen was genomen met een wollen pad op een rotary. De staat van de lak was gewoon erbarmelijk.
Overal was nog polish te vinden, de rubbers waren zo goed al allemaal wit en op sommige plaatsen was gevaarlijk in de rand gepolierd !
Een 911 in uni zwart hoort diep zwart te zijn en niet mat donkergrijs zoals deze werd afgeleverd aan zijn eigenaar !
Na de nodige afspraken te hebben gemaakt dan maar meteen aan de slag gegaan.
...
Na 2 dagen werken was ik best wel tevreden met het resultaat. Had ik nog een dagje meer tijd gehad kon ik nog net iets meer correctie bereiken, maar nu denk ik dat ik aan 90 % ben geraakt. Het verschil is gewoon enorm, al zeg ik het zelf
PS: Bijna mijn collega Simoni vergeten te bedanken ! Bij deze, bedankt ! zonder jou was ik misschien nog steeds bezig !
Wassen
Shmitt
Sheepskin Washmitt
Poorboys Slick's & Suds
Poorboys Waffle Weave towel
Velgen / Banden
EZ Detail brush
Swissvax wheel brush
Blackfire wheel & tyre cleaner
Blackfire tyre gel
Tardis
Swissvax Autobahn
Poorboys Wheel sealant
Poorboys Work Towels
Kleien
Poorboys Spray & Wipe
Mild detailing clay
Polishen
Blackfire Compound
Blackfire Finishing polish
3M Ultrafina + 3M Fast Cut Plus
3M Compounding Pad
3M Polishing pad
3M Finishing pad
Poorboys Thick & Plush towels
Cleaning / Glazing
Dodo Juice Lime Prime
Swissvax Cleaner Fluid
Poorboys Deluxe mega towels
Bescherming
Swissvax Concourso
Swissvax Quick Finish
Poorboys Deluxe Mega towels
Poorboys Ultimate Mega towels
Swissvax Ultra Fine Towel
Kunststof
Swissvax Plastic Wash
Swissvax Nano Express
Poorboys Work Towels
Microfiber applicator
All Season Dressing
Interieur
Swissvax Leather Cleaner
Swissvax Leather Milk
Swissvax Cleaner Fluid
Poorboys Work Towel
Microfiber applicator pads
Glas
Swissvax Crystal
Poorboys Work Towel
Uitlaat
P21S Polishing Soap
Blackfire Fine Cut Metal Polish
Total Work Time:
16 uur
Catscratch heeft lang liggen twijfelen, maar uiteindelijk heeft hij toch bij ons een afspraak gemaakt.
Na een korte uitleg werd snel voor een volledige Swissvax detail gekozen in combinatie met de Swissvax Concourso.
Afgaande op de foto's (waarop de wagen in voortreffelijke staat leek te zijn) werd één tot anderhalve dag voorzien om de detail uit te voeren.
Bij aankomst ging Catscratch mooi in de zon staan wat voor mij een uitgelezen kans was op een eerste indruk.
En wat voor een indruk ... dit ging ik nooit klaarspelen in de vooropgestelde tijd.
Meteen viel op de wagen als eens door een minder deskundig iemand onder handen was genomen met een wollen pad op een rotary. De staat van de lak was gewoon erbarmelijk.
Overal was nog polish te vinden, de rubbers waren zo goed al allemaal wit en op sommige plaatsen was gevaarlijk in de rand gepolierd !
Een 911 in uni zwart hoort diep zwart te zijn en niet mat donkergrijs zoals deze werd afgeleverd aan zijn eigenaar !
Na de nodige afspraken te hebben gemaakt dan maar meteen aan de slag gegaan.
...
Na 2 dagen werken was ik best wel tevreden met het resultaat. Had ik nog een dagje meer tijd gehad kon ik nog net iets meer correctie bereiken, maar nu denk ik dat ik aan 90 % ben geraakt. Het verschil is gewoon enorm, al zeg ik het zelf
PS: Bijna mijn collega Simoni vergeten te bedanken ! Bij deze, bedankt ! zonder jou was ik misschien nog steeds bezig !
Wassen
Shmitt
Sheepskin Washmitt
Poorboys Slick's & Suds
Poorboys Waffle Weave towel
Velgen / Banden
EZ Detail brush
Swissvax wheel brush
Blackfire wheel & tyre cleaner
Blackfire tyre gel
Tardis
Swissvax Autobahn