Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Full Detail] - Wax-it - Corvette Z06

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Ja, voor sommigen wordt er blijkbaar wat meer moeite gedaan om foto's online te krijgen. Al kan je met een Corvette meer uitpakken dan met een A3 ..

Touché

Comment

Schitterende job Bert! En wat een machine natuurlijk hé!

Comment

Voor nog niet ouder te zijn was die lak er slecht aan toe Hoe speel je dat klaar?

Het resultaat is zoals steeds ronduit prachtig!

Comment

Prachtig resultaat!

Dus als ik het goed begrijp ben je beter van een polishing pad + compound dan een cutting pad te gebruiken op kunstof panelen om de warmte laag te houden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            Voor nog niet ouder te zijn was die lak er slecht aan toe Hoe speel je dat klaar?

Het resultaat is zoals steeds ronduit prachtig!
            simpel: wagen was een demo met 450 km op de teller ...en 4 maand oud...dat maakt dat ze hem daar in de garage een paar keer moeten poetsen hebben....en dat zal niet volledig volgens volgens de regels van de kunst gebeuren....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
              Prachtig resultaat!

Dus als ik het goed begrijp ben je beter van een polishing pad + compound dan een cutting pad te gebruiken op kunstof panelen om de warmte laag te houden?
              idd, warmte is een product van wrijving, en met een compouding pad heb je veel meer wrijving (frictie) dan dan met een polishing pad dus houd je ook de temperatuur veel lager

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                simpel: wagen was een demo met 450 km op de teller ...en 4 maand oud...dat maakt dat ze hem daar in de garage een paar keer moeten poetsen hebben....en dat zal niet volledig volgens volgens de regels van de kunst gebeuren....
                ge zoudt ervan verschieten, heb bij Porsche gezien hoe ze die gewoon met een car cleanerproduct overspuiten en hem dan met hoge druk 'proper' zetten...

Comment

Inderdaad prachtig werk, ik kijk uit naar de volgende ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wimV Bekijk Berichten
                    Inderdaad prachtig werk, ik kijk uit naar de volgende ....
                    Ik ook

Comment

Working...
                    X