Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[Full Detail] - Custom Car Cleaning - MY '92 Lamborghini Diablo
Damn! Jij kan een Lambhomorghini er mooi doen uitzien!
Er is nog hoop voor je
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ben echt wel tevreden met 't werk van Bart...
Hij contacteerde me in't begin van't jaar al, omdat hij zwaar fan is van Lamborghini... Na enkele prachtige details gezien te hebben, en na de herstelling van de barst en wat slechte lak op de voorkant van de auto, was 't voor mij de ideale moment om de auto door hem onder handen te laten nemen...
Nu wil het lukken dat bij thuiskomst Wannes en Wax-it op straat stonden (Wannes ooit al 1m hoog zien springen, iemand? )... Ik zal Wax-it's professionele mening aan hem over laten
Als iemand dus 'n detail wil laten doen bij Bart van Custom Car Cleaning, niet twijfelen, gewoon doen !
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
--------------------------------------------------------------------------------------------
Van die 23u moet je wel de helft aftrekken voor kranteninterviews en foto's van voorbijgangers, hè Bart
Van die 23u moet je wel de helft aftrekken voor kranteninterviews en foto's van voorbijgangers, hè Bart
Inderdaad, wat een bekijks met zo'n auto en zeker in zo'n klein dorp als hier. Op een gegeven moment stond er zelfs file omdat een passant gewoon zijn auto midden op straat had stil gezet en met de kin op het stuur de auto bekeek.......nog nooit zo'n dwaze look gezien trouwens Mensen, jong en oud en ook mensen die normaal een hekel hebben al herrie in de straat (sportuitlaten en harde muziek) wisten niet wat ze zagen. Ik neem het ze dan ook niet kwalijk, wat een geweldige auto!
Afgelopen week stond ook een interview met de krant op het programma. En ja, die Lamborghini moest er natuurlijk meteen bij. Ik heb even een jpeg van het artikel gemaakt zodat ik hem online kon zetten:
PS: "Vötjse" is Limburgs voor kontje.......baby billetjes dus he
Simon, nogmaals bedankt dat ik de auto in behandeling mocht nemen !
Ben echt wel tevreden met 't werk van Bart...
Hij contacteerde me in't begin van't jaar al, omdat hij zwaar fan is van Lamborghini... Na enkele prachtige details gezien te hebben, en na de herstelling van de barst en wat slechte lak op de voorkant van de auto, was 't voor mij de ideale moment om de auto door hem onder handen te laten nemen...
Nu wil het lukken dat bij thuiskomst Wannes en Wax-it op straat stonden (Wannes ooit al 1m hoog zien springen, iemand? )... Ik zal Wax-it's professionele mening aan hem over laten
Als iemand dus 'n detail wil laten doen bij Bart van Custom Car Cleaning, niet twijfelen, gewoon doen !
Haha, wannes was echt enorm verschoten !!!
Idd 1m in de lucht is echt niet overdreven (koekje van eigen deeg zoals ze zeggen )
Anyway de lambo !
Vanop het moment dat je opreed zag ik meteen dat hij mooi gedetailed was.
Het grappige is dat ik je ook meteen vroeg: "heeft hij swissvax concourso gebruikt ???"
Dat valt toch echt wel op
Ook de details waren allemaal mooi verzorgd ! Zag er echt prachtig uit.
Niet altijd de volle correctie, maar dat mag je ook helemaal niet verwachten van dit soort wagen.
De wagen is al wat ouder en italianen van meer dan 4 jaar oud hebben gewoon moeilijke lak ! Zacht en dun op vele plaatsen ! Dus beter wat voorzichtiger dan voor de hele correctie gaan ! (dat is ook mijn mening )
Ook blij dat je van Simon de nodige tijd gekregen hebt om hem in orde te zetten. Als die moeilijk berijkbare plaatsen vergen veel tijd om echt mooi te polieren, correct te corrigeren en afwerken.
maar eh, die mistlampen vooraan, is da standaard? Da lijkt me zo raar die lenskes
Zitten normaal vierkante in, maar die springen snel kapot, en zijn pokkeduur en moeilijk te vinden... Vorige eigenaar heeft deze in de plaats gestoken
Mooi werk en oog voor detail maar daarom dat we ook "detailers" zijn natuurlijk
Ook leuk dat je er de tijd voor krijgt wat niet altijd het geval is en wat toch wel tot een vorm van ontevredenheid kan leiden bij de detailer zelf omdat je weet dat je beter werk kan afleveren mocht je meer tijd ter beschikking hebben.
Proficiat! Ook het krantenartikel is mooi meegenomen.
Comment