knap werk, altijd leuk om zo'n reportage te zien
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[Full Detail] - Custom Car Cleaning - MY '92 Lamborghini Diablo
Collapse
X
-
En wat een knap interieur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenHeerlijk verslag!
Die velgen heb je alleen zo zuiver gekregen (dus voor het alu blinkend te krijgen) met die wheel cleaner?
Kijk maar wat voor producten CCC heeft moeten bovenhalen:
Velgen / Banden
EZ Wheelbrush
Arsenaal aan kwasten en andere brushes
Meguiar's tire gel
Valet Pro Billberry Safe Wheelcleaner
Meguiar's mide klei icm Last Touch 1:1
Meguiar’s All Metal Polish
Mother’s Powerball
SmartWAX Blue-B-Gone
Swissvax cleaner fluid
Swissvax Autobahn2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Ja oké, voor het eindresultaat te bereiken, maar ik bedoel dit:Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk BerichtenAansluitend de wielen goed gewassen en verder schoongemaakt:
Daar is toch alleen die velgenreiniger gebruikt?
Comment
-
-
Het enige ontbrekende element, is "lots of elbow grease"----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenHet enige ontbrekende element, is "lots of elbow grease"
Comment
-
Bedankt voor alle chique reacties mannen, doet altijd goed
@ Reynaerde: Op de foto die je aanhaalt heb ik inderdaad enkel de wheelcleaner gebruikt en een sopje om de wielen te wassen. Maar ik moet zeggen dat de wagen netjes erbij stond toen Simon arriveerde, de wielen waren dan ook niet extreem vuil
Het feest begon daarna pas toen ik voor de wielen de clay en de andere producten kon uithalen
Comment
-
Wat ontzettend leuk om zo'n verslag te lezen en wel over mijn all time favourite auto... Op DSS was ik er ook al zo weg van, maar helaas weinig foto's omdat de auto wegenz zijn lage bodemvrijheid niet op locatie kon komen . Maar goed, ik kom hem nog wel eens tegen. Er is echt aan veel gedacht bij deze klus! Maar is er onder de kap eigenlijk veel gebeurd? Motoromgeving etc.?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LamboJimbo Bekijk BerichtenWat ontzettend leuk om zo'n verslag te lezen en wel over mijn all time favourite auto... Op DSS was ik er ook al zo weg van, maar helaas weinig foto's omdat de auto wegenz zijn lage bodemvrijheid niet op locatie kon komen . Maar goed, ik kom hem nog wel eens tegen. Er is echt aan veel gedacht bij deze klus! Maar is er onder de kap eigenlijk veel gebeurd? Motoromgeving etc.?----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
Comment
Comment