Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Full Detail] - Custom Car Cleaning - MY '92 Lamborghini Diablo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

knap werk, altijd leuk om zo'n reportage te zien

Comment

Super werk!

Comment

En wat een knap interieur
        2009 BMW E91 320d
        2002 BMW E46 M3
        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

geen woorden voor
          wat een werk !

mooi man !

en lambo, tja... je kent mijn mening erover
          lambo=GOD

Comment

Waanzinnig gewoon!!

Comment

Magnifiek gewoon - petje af voor dit werk!

Comment

ja wat man, dit is echt mooi, trouwens ook een mooi verslag heb er van genoten om dit te lezen .

Comment

Heerlijk verslag!
                  Die velgen heb je alleen zo zuiver gekregen (dus voor het alu blinkend te krijgen) met die wheel cleaner?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                    Heerlijk verslag!
                    Die velgen heb je alleen zo zuiver gekregen (dus voor het alu blinkend te krijgen) met die wheel cleaner?
                    You wish!

Kijk maar wat voor producten CCC heeft moeten bovenhalen:

Velgen / Banden
                    EZ Wheelbrush
                    Arsenaal aan kwasten en andere brushes
                    Meguiar's tire gel
                    Valet Pro Billberry Safe Wheelcleaner

Meguiar's mide klei icm Last Touch 1:1
                    Meguiar’s All Metal Polish
                    Mother’s Powerball
                    SmartWAX Blue-B-Gone
                    Swissvax cleaner fluid
                    Swissvax Autobahn
                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Ja oké, voor het eindresultaat te bereiken, maar ik bedoel dit:
                      Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten
                      Aansluitend de wielen goed gewassen en verder schoongemaakt:

Daar is toch alleen die velgenreiniger gebruikt?

Comment

Aaaah, ja denk het wel.

Ik laat de eer aan CCC
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Het enige ontbrekende element, is "lots of elbow grease"
                          ----------------------------------------------------------------------------------
                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                          Pictures here: BMW 7 Series
                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                          It might need half a starsystem to turn around,
                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                            Het enige ontbrekende element, is "lots of elbow grease"
                            en TLC

Comment

Bedankt voor alle chique reacties mannen, doet altijd goed

@ Reynaerde: Op de foto die je aanhaalt heb ik inderdaad enkel de wheelcleaner gebruikt en een sopje om de wielen te wassen. Maar ik moet zeggen dat de wagen netjes erbij stond toen Simon arriveerde, de wielen waren dan ook niet extreem vuil

Het feest begon daarna pas toen ik voor de wielen de clay en de andere producten kon uithalen

Comment

Wat ontzettend leuk om zo'n verslag te lezen en wel over mijn all time favourite auto... Op DSS was ik er ook al zo weg van, maar helaas weinig foto's omdat de auto wegenz zijn lage bodemvrijheid niet op locatie kon komen . Maar goed, ik kom hem nog wel eens tegen. Er is echt aan veel gedacht bij deze klus! Maar is er onder de kap eigenlijk veel gebeurd? Motoromgeving etc.?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboJimbo Bekijk Berichten
                                  Wat ontzettend leuk om zo'n verslag te lezen en wel over mijn all time favourite auto... Op DSS was ik er ook al zo weg van, maar helaas weinig foto's omdat de auto wegenz zijn lage bodemvrijheid niet op locatie kon komen . Maar goed, ik kom hem nog wel eens tegen. Er is echt aan veel gedacht bij deze klus! Maar is er onder de kap eigenlijk veel gebeurd? Motoromgeving etc.?
                                  Qua poetswerk niet echt nee... Motor staat altijd proper
                                  ----------------------------------------------------------------------------------
                                  2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                  2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                  Pictures here: BMW 7 Series
                                  1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                  Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                  It might need half a starsystem to turn around,
                                  but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                  Cylons have respect for it...

Comment

@ LamboJimbo:

De motor was inderdaad netjes (and BIG ), die was dus niet in de detail opgenomen.
                                    Wel heb ik even de afdekplaat afgenomen met een APC om een foto van de motor te trekken

Comment

mooie klassieker die lambo, die heeft zijn tweede jeugd teruggekregen

again nice job bart

Comment

Working...
                                      X