MY ’92 Lamborghini Diablo
Wassen
SmartWAX Shampoo
2BM
Washmitt
Myracle Dryer
Meguiar’s Last Touch 1:1
Interieur
APC 1:10
APC 1:4
Gliptone Leather Cleaner
Gliptone Leahter Conditioner
Velgen / Banden
EZ Wheelbrush
Arsenaal aan kwasten en andere brushes
Meguiar's tire gel
Valet Pro Billberry Safe Wheelcleaner
Meguiar's mide klei icm Last Touch 1:1
Meguiar’s All Metal Polish
Mother’s Powerball
SmartWAX Blue-B-Gone
Swissvax cleaner fluid
Swissvax Autobahn
Kleien
Meguiar's Last Touch
Meguiar's Mild detailing clay
Polijsten
Meguiar’s W8006 polishingpad icm M-83
Meguiar’s W8006 polishingpad icm M-80
Meguiar’s W9006 finishingpad icm M-80
Eindafwerking
Swissvax Cleaner Fluid
Swissvax Concourso Wax
Swissvax Quick Finish
Ramen Glass Cleaner Concentrate 1:4
Toen ik voor het eerst hoorde over de ‘Ne Plus Ultra’ van Polished Bliss, een 7 daagse detail voor Supercars, dacht ik nog bij mezelf “Dat is relaxed op het gemak werken…” , met de wetenschap dat een formaatje Audi A8 me normaal ‘slechts’ 2 à 3 dagen kost, en die is in alle opzichten groter, ruimer en meer van alles……..damn, I was so wrong !
Zo veel naden, kieren, roosters, hoekjes en lastig te bereiken plekken. Afplakken, afplakken en nog eens afplakken en heel veel werken met de 3 inch backingplate en 100mm pad. Daarnaast is alles vervaardigd uit kunststof wat het corrigeren van het lakwerk nog intensiever en moeilijker maakt. De grote, lange en met roosters uitgeruste motorkap liet zich lastig bereiken door de meer dan twee meter brede kont van de auto. Het polijsten nam dan ook enorm veel tijd in beslag. Maar dan doe je een stap terug, bekijkt de gehele auto…..prachtig, wat een eer om hieraan te mogen werken!
De wagen bij aankomst:
Wassen
SmartWAX Shampoo
2BM
Washmitt
Myracle Dryer
Meguiar’s Last Touch 1:1
Interieur
APC 1:10
APC 1:4
Gliptone Leather Cleaner
Gliptone Leahter Conditioner
Velgen / Banden
EZ Wheelbrush
Arsenaal aan kwasten en andere brushes
Meguiar's tire gel
Valet Pro Billberry Safe Wheelcleaner
Meguiar's mide klei icm Last Touch 1:1
Meguiar’s All Metal Polish
Mother’s Powerball
SmartWAX Blue-B-Gone
Swissvax cleaner fluid
Swissvax Autobahn
Kleien
Meguiar's Last Touch
Meguiar's Mild detailing clay
Polijsten
Meguiar’s W8006 polishingpad icm M-83
Meguiar’s W8006 polishingpad icm M-80
Meguiar’s W9006 finishingpad icm M-80
Eindafwerking
Swissvax Cleaner Fluid
Swissvax Concourso Wax
Swissvax Quick Finish
Ramen Glass Cleaner Concentrate 1:4
Toen ik voor het eerst hoorde over de ‘Ne Plus Ultra’ van Polished Bliss, een 7 daagse detail voor Supercars, dacht ik nog bij mezelf “Dat is relaxed op het gemak werken…” , met de wetenschap dat een formaatje Audi A8 me normaal ‘slechts’ 2 à 3 dagen kost, en die is in alle opzichten groter, ruimer en meer van alles……..damn, I was so wrong !
Zo veel naden, kieren, roosters, hoekjes en lastig te bereiken plekken. Afplakken, afplakken en nog eens afplakken en heel veel werken met de 3 inch backingplate en 100mm pad. Daarnaast is alles vervaardigd uit kunststof wat het corrigeren van het lakwerk nog intensiever en moeilijker maakt. De grote, lange en met roosters uitgeruste motorkap liet zich lastig bereiken door de meer dan twee meter brede kont van de auto. Het polijsten nam dan ook enorm veel tijd in beslag. Maar dan doe je een stap terug, bekijkt de gehele auto…..prachtig, wat een eer om hieraan te mogen werken!
De wagen bij aankomst:
Comment