Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Full Detail] JAGUAR X-type

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
    Uw zoontjelief zit uw Jaguar te planken met een koude motor, vind u dat leuk?
    koud? Kijk eens goed!

Comment

fak zou zo nen xtype alleen al kope voor het interieur!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lucagusta Bekijk Berichten
        Ik zal aan jou denken op Nieuwjaar!!
        Als je het forum een beetje volgt beseft je toch dat je met minder dan een E39M5 niet gaat moeten komen aandraven he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Als je het forum een beetje volgt beseft je toch dat je met minder dan een E39M5 niet gaat moeten komen aandraven he
          Bedankt it_fuel! Ge weet het hé!

Comment

Knappe Jag in een mooie kleur. Volgens mij had ie wel veel buiten geslapen.

Comment

stil

ja, de wagen had een maand stilgestaan zonder te poetsen
              Tevens had hij tijdens deze periode bijna niet gereden!!
              Maar nu rijdt hij als een nieuwe!

Comment

Prachtige wagen en zo te zien toch een serieuze progressie geboekt qua glans en kleur !

Dikke proficiat dus AMVDVD en Lucagusta

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten
                  Prachtige wagen en zo te zien toch een serieuze progressie geboekt qua glans en kleur !

Alleen AMVDV!!
                  Ik zit er voor NIETS tussen (ik MOCHT zelfs niet helpen!!)

Comment

Een felicitatie voor de nieuwe aanwinst is toch ook op z'n plaats

Comment

Mooi werk geleverd. Deze poes ziet er weer fris uit. Mooi interieur ook!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door tmclssns Bekijk Berichten
                        Mooi werk geleverd. Deze poes ziet er weer fris uit. Mooi interieur ook!

Bedankt voor de positieve commentaar!

Comment

Leuk om eens een full detail van een niet - pro (zoals de meesten onder ons) te zien...schitterend resultaat !!

Comment

Knap werk AMVDVD. Precies terug nieuw en blinkend als nooit tevoren. Wou dat ik het ook kon...

Comment

Blijven toch enige wagens hé. Succes ermee. (en ja,zeer mooi gepoetst)
                              BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
                                Leuk om eens een full detail van een niet - pro (zoals de meesten onder ons) te zien...schitterend resultaat !!
                                Bedankt

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                Knap werk AMVDVD. Precies terug nieuw en blinkend als nooit tevoren. Wou dat ik het ook kon...
                                Iedereen kan het hoor, je moet tijd hebben, en veel geduld!

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                                Blijven toch enige wagens hé. Succes ermee. (en ja,zeer mooi gepoetst)
                                Ze rijden als een droom, qua zachtheid dan (zeker als je een alfa gewoon bent)

Comment

Working...
                                X