Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[Full Detail] - Custom Car Cleaning - MY '97 Porsche 993 Carrera S Vesuvio
Is er een reden waarom jullie de wielen nooit demonteren? Hoe krijg je ze anders binnenin goed schoon, kan toch nooit 100% zijn?
Als er geen gekke dingen aan de hand zijn worden ze met de brushes en goede producten helemaal schoon hoor Deze hadden her en der plekken waar het remstof de lak had aangevreten, dat krijg je helaas niet 'weg gepoetst'.
In m'n policy heb ik opgenomen standaard niets te demonteren aan een auto, tenzij op aanvraag / overleg met de klant en met schriftelijke toestemming. Hoe voorzichtig je ook te werk gaat, er bestaat altijd een kans dat iets beschadigd en dat speelt voor mij persoonlijk natuurlijk mee. Ook om eventueel naderhand als zondebok aangewezen te worden en iets op je brood te krijgen wat misschien al stuk was.
Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car CleaningBekijk Berichten
Als er geen gekke dingen aan de hand zijn worden ze met de brushes en goede producten helemaal schoon hoor Deze hadden her en der plekken waar het remstof de lak had aangevreten, dat krijg je helaas niet 'weg gepoetst'.
In m'n policy heb ik opgenomen standaard niets te demonteren aan een auto, tenzij op aanvraag / overleg met de klant en met schriftelijke toestemming. Hoe voorzichtig je ook te werk gaat, er bestaat altijd een kans dat iets beschadigd en dat speelt voor mij persoonlijk natuurlijk mee. Ook om eventueel naderhand als zondebok aangewezen te worden en iets op je brood te krijgen wat misschien al stuk was.
Dat laatste: akkoord
Maar kan me niet inbeelden dat je een velg binnenin zelfs maar remotely even schoon krijgt als wanneer ie gedemonteerd is.
In zoverre dat eigenlijk belangrijk is, binnenin
Maar kan me niet inbeelden dat je een velg binnenin zelfs maar remotely even schoon krijgt als wanneer ie gedemonteerd is.
In zoverre dat eigenlijk belangrijk is, binnenin
Je zult versteld staan, echt
Goede tools, producten, flexibele vingers en een gezonde portie elbow grease zijn de sleutel tot succes. Natuurlijk ben ik het met je eens dat het makkelijker werken als het wiel eraf is, maar zoals Bert ook al aangeeft kost dit toch meer tijd en uiteindelijk dus ook meer op de factuur.
Persoonlijk vind ik de binnenkant heel belangrijk zelfs.
Optisch is het natuurlijk mooier (mooie shiny buitenkant......en dan zo'n zwarte binnenkant ), en dat vuil transporteert zich ook sneller weer naar de buitenkant.
Het interieur zal ik normaal gezien morgen kunnen afronden en dan komen de foto's
Daarna wederom goed afnemen en laten drogen. Aansluitend de conditioner ingewerkt om het leder te voeden, soepel te maken én....om die fijne ledergeur terug in het interieur te brengen !
Op de foto's glanst het leder nog een beetje, dat komt omdat ik de foto direct na het aanbrengen heb gemaakt. Mooi leder glanst natuurlijk niet, is niet vettig en al helemaal niet glad:
Comment