Het is hier zo stil.........zal nog eens in de pen klimmen en een fraaie Porsche posten
MY ’97 Porsche 911 (993) Carrera S Vesuvio
Wassen
SmartWAX Shampoo
2BM
Washmitt
Myracle Dryer
Meguiar’s Last Touch 1:1
Interieur
APC 1:10
APC 1:4
Gliptone Leather Cleaner
Gliptone Leahter Conditioner
Velgen / Banden
EZ Wheelbrush
Arsenaal aan kwasten en andere brushes
Meguiar's tire gel
Meguiar’s Wheel Brightener 1:1
Valet Pro Billberry Safe Wheelcleaner
Meguiar's Last Touch icm Last Touch 1:1
Swissvax Cleaner Fluid
Swissvax Autobahn
Kleien
Chemical Guys purple heavy duty clay
Polijsten
Meguiar’s W8006 polishingpad icm M-83
Meguiar’s W9006 finishingpad icm M-80
Eindafwerking
Swissvax Cleaner Fluid
Swissvax Concourso Wax
Swissvax Quick Finish
Ramen Glass Cleaner Concentrate 1:4
(FOTO’s van het interieur volgen morgen)
Een tijdje geleden heb ik samen met de eigenaar deze auto geïnspecteerd en aan de hand van mijn bevindingen de auto ingeboekt voor de Paintwork Correction Detail, inclusief het interieur en de lederbehandeling. Een erg fraaie 911 (type 993, de laatste luchtgekoelde 911) in deze Vesuvio uitvoering. Deze uitvoering is een door Porsche bedachte samenstelling op basis van de bredere 993 S, en onderscheid zich door de aparte paarsachtige kleur icm de zilveren accenten op de spiegels, achterspoiler en de deurgrepen. Dit exemplaar is daarnaast nog eens uitgevoerd met een verlaagd onderstel. Ik mag wel zeggen dat ik er erg van gecharmeerd ben !
De auto had te kampen met flinke vervuiling, zowel oppervlakkig als aangekoekte contaminaties. De auto bij aankomst:
Naast het lakwerk konden de wielen en de uitlaatsierstukken een pak ‘Tender Love and Care’ gebruiken. Zoals we op de foto’s zien waren vooral de uitlaten in erbarmlijke toestand. De binnenzijden van de wielen waren bedekt met remstof (grotendeels ingevreten helaas) en teer / rubber spetters. Ook veel lijmrestanten van plaklood.
MY ’97 Porsche 911 (993) Carrera S Vesuvio
Wassen
SmartWAX Shampoo
2BM
Washmitt
Myracle Dryer
Interieur
APC 1:10
APC 1:4
Gliptone Leather Cleaner
Gliptone Leahter Conditioner
Velgen / Banden
EZ Wheelbrush
Arsenaal aan kwasten en andere brushes
Meguiar's tire gel
Meguiar’s Wheel Brightener 1:1
Valet Pro Billberry Safe Wheelcleaner
Meguiar's Last Touch icm Last Touch 1:1
Swissvax Cleaner Fluid
Swissvax Autobahn
Kleien
Chemical Guys purple heavy duty clay
Polijsten
Meguiar’s W8006 polishingpad icm M-83
Meguiar’s W9006 finishingpad icm M-80
Eindafwerking
Swissvax Cleaner Fluid
Swissvax Concourso Wax
Swissvax Quick Finish
Ramen Glass Cleaner Concentrate 1:4
(FOTO’s van het interieur volgen morgen)
Een tijdje geleden heb ik samen met de eigenaar deze auto geïnspecteerd en aan de hand van mijn bevindingen de auto ingeboekt voor de Paintwork Correction Detail, inclusief het interieur en de lederbehandeling. Een erg fraaie 911 (type 993, de laatste luchtgekoelde 911) in deze Vesuvio uitvoering. Deze uitvoering is een door Porsche bedachte samenstelling op basis van de bredere 993 S, en onderscheid zich door de aparte paarsachtige kleur icm de zilveren accenten op de spiegels, achterspoiler en de deurgrepen. Dit exemplaar is daarnaast nog eens uitgevoerd met een verlaagd onderstel. Ik mag wel zeggen dat ik er erg van gecharmeerd ben !
De auto had te kampen met flinke vervuiling, zowel oppervlakkig als aangekoekte contaminaties. De auto bij aankomst:
Naast het lakwerk konden de wielen en de uitlaatsierstukken een pak ‘Tender Love and Care’ gebruiken. Zoals we op de foto’s zien waren vooral de uitlaten in erbarmlijke toestand. De binnenzijden van de wielen waren bedekt met remstof (grotendeels ingevreten helaas) en teer / rubber spetters. Ook veel lijmrestanten van plaklood.
Comment