Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[Full Detail] - Custom Car Cleaning - MY '97 Porsche 993 Carrera S Vesuvio
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Oh jongens, wat een feest! Ik kom net terug van een afspraak in België. Koud, grijze lucht en natte wegen, en tot mijn grote verbazing hier thuis een strakke blauwe hemel met een schitterend zonnetje. Ik voelde me gewoon verplicht om de Porsche opnieuw naar buiten te rollen en betere foto’s te maken!
Die mooie contouren en de prachtige kleurcontrasten van deze Vesuvio in combinatie met de detailbeurt en de reflecties in het zonlicht……..mijn dag kan niet meer stuk! Komend weekend een kleine afwisseling in de werkzaamheden met een Italiaans paardje, en daarna weer een volledige Duitse week met drie Porsches, jawohl. Life is good
mooi gedaan, maar vraag me af hoelang hij zo netjes gaat blijven.
want die wagen stond gewoon heel smerig.
Zelfs met een gewone wasbeurt en eens stofzuigen bekwam je al een wereld van verschil.
Met enkel wassen en stofzuigen scoorde hij zeker een verbetering, misschien haalde hij dan 3 op de schaal van 10
De lak was echter flink vervuild met zware contaminaties en die gaan er met wassen niet af. Over de lakdefecten en de oxidatie nog maar te zwijgen. De reflectie was weg, de kleur vaal en de metallic flakes knalden alles behalve uit de lak. Een serieuze detail inclusief lakcorrectie waren nodig om hem opnieuw naar de standaard te krijgen.
Hoe lang hij mooi blijft.......voor nu hangt dat grotendeels van de eigenaar zelf af. Ik kan hem heel mooi detailen, maar als hij straks door de wasstraat gaat of hem met een vuile spons gaat wassen zijn we snel terug bij af. Houdt hij hem echter bij volgens de simpele adviezen gaat hij heel lang plezier van de detail beleven. De glans e.d. wordt namelijk niet behaald door er simpel een (tijdelijk) productje op te smeren, maar door een gezonde en frisse laklaag. Pas dan kun je spreken over duurzaamheid.
Comment