Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Full Detail] Custom Car Cleaning - BMW Z4 M

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Geen concourstaat noemt hij dat dan...
    Die auto ziet er gewoon uit alsof hij uit de showroom komt....correctie...beter dan dat.

Prachtige job.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
      Alweer een prachtig resultaat.

Maar is het niet aan te raden te wachten tot het een beetje beter weer is voor een Full Detail?
      Eigenlijk had ik deze detail vroeger willen doen. De bedoeling is ook niet noodzakelijk om er netjes uit te zien, maar als lakcorrectie (swirls) en lakbescherming. Eigenlijk had dit dus moeten gebeuren vóór de wintermaanden

Comment

Ik hoorde wel dat je de motorruimte best niet teveel of al te grondig zou kuisen...

Comment

Een detailer gaat niet met een hogedrukreiniger in de motorruimte... Er zijn genoeg manieren om een motor vochtig te reinigen zonder dat de ruimte "nat" moet zijn .

Het resultaat is er naar

Comment

En telkens betrap ik er mezelf op dat ik met mijn mond 'wagen'wijd open naar de foto's zit te kijken.

Weer maar eens chapeau voor dit knappe werk.

Comment

precies nieuw.. knap!

Comment

Bart,

ik zie dat je voor meerdere details gebruikt maakt van 3M-producten, om te polijsten. Waarom juist dit merk?
                Nu sta ik op het punt om me 't een en 't ander aan te schaffen en twijfel (als beginnende detailler) tussen 3M en poorboys. Wat raad je me aan, en vooral waarom?

gr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                  En telkens betrap ik er mezelf op dat ik met mijn mond 'wagen'wijd open naar de foto's zit te kijken.
                  Sounds like a kodac moment

Merci hè mannen !

@ Verdoken freak: Klopt, als je niet weet hoe je het moet doen...

@ Geertt: Ik maak o.a. gebruik van 3M, maar ik gebruik ook nog bijv. Meguiar's / Swissvax / Menzerna om te polijsten. De een vindt prettig werken als de lucht droog is, de ander werkt juist onprettig bij vochtigheid / lage temperaturen, die vindt ik prettiger op keramische lakken......het groeit als je bezig bent en je tegen verschillende soorten auto's en lakken aan loopt.

Belangrijkste is om je de tijd te gunnen om een bepaald middel onder de knie te krijgen en er mee leren te werken. Het is niet het polijstmiddel wat resultaat biedt, dat doe jezelf, en dat vergeten veel. Die hebben het ganse rek met verschillende middelen staan, en die deugt niet, die stoft te veel, de andere is weer rotzooi.......onzin. Welk merk je moet nemen kan ik dan ook niet voor je uitmaken, al denk ik dat de Poorboy's reeks om mee te beginnen 'makkelijker' gaat zijn.

Comment

Bedankt voor de info!

poorboys is besteld...

Comment

welk product voor motorcompartiment als ik mag vragen

Comment

Vraag eerder wat ie op de ruiten heeft gesmeerd... Na 2 weken heb ik nog altijd geen ruitewissers nodig! RainX houdt dat vaak maar een week vol, als je de ruitewissers niet gebruikt.

Comment

ok, wat heb je voor de ruiten en het motorcompartiment gebruikt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                            Vraag eerder wat ie op de ruiten heeft gesmeerd... Na 2 weken heb ik nog altijd geen ruitewissers nodig! RainX houdt dat vaak maar een week vol, als je de ruitewissers niet gebruikt.
                            Dat is een combinatie van uw snelheid en mijn producten Wouter

De ramen heb ik goed ontvet, met klei gereinigd en behandelt met Meguiar's Glass Cleaner Concentrate 1 op 4.
                            Naast diverse (citrus)ontvetters en APC, heb ik het motorcompartiment behandelt met Zymöl Seal, Strik en de Conditioner.

Comment

Nee serieus Bart... Op mijn vorige 320d en deze Z4 M werkte RainX nooit zo goed als op mijn oude Audi. Net alsof het product zich niet wou hechten aan de voorruit.

Nu na je detailing kan ik probleemloos de ruitenwissers gebruiken om stilstaand water te verwijderen; de beading blijft aanwezig op de snelweg. Sterk spul .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten

er is toch iets mis met die logo's één van de twee staat niet recht, diegene die den davo erop geplaatst heeft was ofwel op maandag of vrijdag, LOL

mooi werk zoals gewoonlijk, do zo voort, love your pictures

Comment

Ja die Davo logo's trekken op geen fluit

Voor de rest proper karreke (en propere detail )

Comment

Heren,

Ik zweer u: het was het ///M logo dat scheef stond

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                      Heren,

Ik zweer u: het was het ///M logo dat scheef stond

oei, amaai zal eens rap naar de oogarts gaan,

Comment

Working...
                                      X