Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Full detail] Showroomglaze - BMW 630i cabrio

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door tmclssns Bekijk Berichten
    Foto's van de werkelijke lakconditie (representatief voor heel de wagen):

Jawadde

Zeer mooi resultaat!
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Moh fak zeg! Prachtig resultaat Tom!
      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Deftig!

Kvind wel nog lekkere velgen ook in feite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
          Deftig!

Kvind wel nog lekkere velgen ook in feite
          Ik vind de velgen er prachtig onder staan. Kahn RS-V worden normaal op de AM DB9S Kahn gezet.
          Oh ja - wel diepe velgen, mijn EZ brush was niet lang genoeg om tot de achterzijde te geraken. Gelukkig ging dat met wat wringen dankzij het open design van de velg.

Comment

Ik vind de velgen te ver naar buiten gebogen zijn.

Comment

Knap werk!

Maar wat een wansmaak voor die velgen!

Comment

Zeer knap werk!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                  Ik vind de velgen te ver naar buiten gebogen zijn.
                  Idd, als de spaken van de velg verder komen dan de band hoeft het voor mij ook niet.

Comment

Ik zie dat jij de Jeffs Werkstatt Prime als afwerking hebt gebruikt? Ik heb van Bert begrepen dat ik eerst de JW Prime moet gerbuiken, gevolgd door de Jett en dan de gloss. Klopt dit?
                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

"Nano-tech enhanced poly-acrylic paint prep and protection formula that cleans, polishes, and protects for uncompromising shine."

Op de buitenkant van de wagen die onderhevig is aan allerlei zaken zou ik het niet meteen gebruiken als enigste product maar aan de deurdrempels e.d. doet het uitstekend zijn werk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                        Mooi gedaan!

Staat wel wat hoog op zijn pootjes vind ik.
                        Wel fel dat jij die opmerking post, meneer ik-verlaag-mijn-6-maar-je-ziet-het-amper .

Comment

Ok. Ik gebruik altijd eerst de prime, gevolgd door de jett en dan de gloss. Welke producten zou je mij aanraden...om alle stappen te kunnen doorlopen? Wassen doe ik met een Poorboys autobody shampoo. Kleien met Meguiars caly kit (welliswaar gebruik ik een mother's spray op carnauba basis bij het kleien). Wat zou jij aanraden om te gebruiken voor het cleaneren en het waxen?
                          Last edited by iricky; 09/04/2009, 00:31.
                          sigpic

Comment

Working...
                          X