Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[Full detail] Showroomglaze - BMW 630i cabrio
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenDeftig!
Kvind wel nog lekkere velgen ook in feite
Oh ja - wel diepe velgen, mijn EZ brush was niet lang genoeg om tot de achterzijde te geraken. Gelukkig ging dat met wat wringen dankzij het open design van de velg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenIk vind de velgen te ver naar buiten gebogen zijn.
Comment
-
Ik zie dat jij de Jeffs Werkstatt Prime als afwerking hebt gebruikt? Ik heb van Bert begrepen dat ik eerst de JW Prime moet gerbuiken, gevolgd door de Jett en dan de gloss. Klopt dit?sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
"Nano-tech enhanced poly-acrylic paint prep and protection formula that cleans, polishes, and protects for uncompromising shine."
Op de buitenkant van de wagen die onderhevig is aan allerlei zaken zou ik het niet meteen gebruiken als enigste product maar aan de deurdrempels e.d. doet het uitstekend zijn werk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenMooi gedaan!
Staat wel wat hoog op zijn pootjes vind ik..
Comment
-
Ok. Ik gebruik altijd eerst de prime, gevolgd door de jett en dan de gloss. Welke producten zou je mij aanraden...om alle stappen te kunnen doorlopen? Wassen doe ik met een Poorboys autobody shampoo. Kleien met Meguiars caly kit (welliswaar gebruik ik een mother's spray op carnauba basis bij het kleien). Wat zou jij aanraden om te gebruiken voor het cleaneren en het waxen?Last edited by iricky; 09/04/2009, 00:31.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
Comment