Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Exterior Detail] - indetail - Audi A4 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [Exterior Detail] - indetail - Audi A4 Avant

De eigenaar (mmvv) had me al eerder gecontacteerd en de wagen komen tonen. Hij had me gewaarschuwd, want de wagen werd altijd door de carwash gereden, en dat was er aan te zien. Super veel krassen, doffe lak en dan de obligatoire kras hier en daar, de wagen heeft er namelijk al 140K km opzitten.

Zoals gewoonlijk heb ik weer de mijn goeie ouwe blackfire boven gehaald.

Lijstje komt straks.

De wagen na het wassen en kleien. Bij het kleien heb ik zowat al m'n klei opgebruikt, het dak en de motorkap waren schuurpapier, de klei werd gewoon weg zwart na een stuk van 15 op 15 ofzo

Totale werkduur: 10uur

Wat krassen

Last edited by ; 16/04/2009, 18:16.

Afgewerkt wiel

Meer krassen

Comment

Lekker dof

Dat kleur verschil, door de foto is het wel ng net iets erger, maar 't was zo duidelijk M'n broer dacht dat er een fout in de lak zat (respray) maar dat was gewoon before/after

Iets anders belicht

Comment

Links na 1 pass, rustig opbouwen want het was vrij warm en de panelen kregen snel te warm onder de rotary. Rechts onbewerkt

Nog wat krassen

Rechts gedaan, links niet. Als je goed kijkt zie je in de reflectie van die balk duidelijk het gebrek aan diepte en de dofheid. Rechts heeft een pas gehad van de compound en finishing polish.

Comment

Ik kan veel, maar dit wegkrijgen 't is wel serieus verbeterd, maar blijkbaar heb ik geen goeie na foto

Dit is wel weg, behalve als je je er met je neus opgedrukt wordt

Lichtblok nog niet gedaan. Lak gecompound, de finishing moest nog komen (dan werd het lichtblok meegedaan)

Comment

Na fotoots

Reflectie

Comment

Comment

Van

naar

Comment

Lekkere diepte

Dat waren ze Zoals je kan zien zijn de foto's niet allemaal even goed, maar ze zijn maar met een basis cameratje genomen

Comment

Mooi werk!

Dit is ook een fantoomzwarte zeker?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Voor zover ik weet wel ja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                        Voor zover ik weet wel ja
                        Owkey, je heb dan al wat kunnen oefenen, de onze heeft wat dezelfde problemen.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Afgelopen weekend een vergelijkbare lak onder handen genomen. Deze was wel niet zo vervuild omdat deze altijd binnenstaat, maar de carwash had ook daar z'n sporen niet nagelaten.
                          Ik moet wel eens foto's leren trekken blijkbaar, want ik kan swirls moeilijk vastleggen met mijn fototoestel (toch zeker ivgl met hoe jullie die kunnen vastleggen op foto), terwijl je deze vanop 10m afstand zo kan zien.

Zeer knap werk!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                            Afgelopen weekend een vergelijkbare lak onder handen genomen. Deze was wel niet zo vervuild omdat deze altijd binnenstaat, maar de carwash had ook daar z'n sporen niet nagelaten.
                            Ik moet wel eens foto's leren trekken blijkbaar, want ik kan swirls moeilijk vastleggen met mijn fototoestel (toch zeker ivgl met hoe jullie die kunnen vastleggen op foto), terwijl je deze vanop 10m afstand zo kan zien.

Zeer knap werk!
                            Topic maken Tom!

En simoni, prachtig werk, blijkbaar nog tijd om te detaillen terwijl je de RS2 hebt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                              Topic maken Tom!

En simoni, prachtig werk, blijkbaar nog tijd om te detaillen terwijl je de RS2 hebt.
                              Jep, als ik eventjes tijd van ga ik de foto's uploaden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                                Topic maken Tom!

Die moet ook betaald worden hé en ie staat momenteel in de garage voor enkele kleine prulletjes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  Mooi werk!

Dit is ook een fantoomzwarte zeker?
                                  fantoomzwart is the shit, man.

Proper werk!

Comment

Naais naais, handen vol gehad zeker?
                                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Nu ken ik ook de man achter dit project. Zeer mooi resultaat!

Comment

Mooi gedaan SImon !

En na 140k voor het eerst met de klei erop........kan ik me voorstellen dat het rechtstreeks de kliko in kan

Comment

Working...
                                        X