Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Exterior Detail] - indetail - Audi A4 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Simon,

Alvast bedankt voor het mooie werk!!

Maar heb de wagen zelf nog niet kunnen bekijken... we zijn zoals je weet net terug van 2 weken schotland en nu is het al te donker om in de garage te gaan. Mijn vriend die de wagen bracht/ophaalde liet me al per sms weten dat hij er als nieuw uitzag... ben benieuwd om hem morgen eens te bezien.

Ja, ik had je idd verwittigd hé, je hebt er een serieuze brok werk aan gehad waarschijnlijk... Maar zoals afgesproken doen we dat met de nieuwen (nog ff wachten tot juni) iets anders en maken we een jaarlijks rendez-voutje.

Ik laat je morgen mijn ervaring weten!

en nogmaals bedankt!!

Mario

Comment

Awel, Simon, je hebt heel mooi werk geleverd. Ik heb de wagen vanochtend eens uit de garage gereden en idd een wereld van verschil!

Mijn uitlaatjes blinken ook weer mooi!

Ik neem binnenkort eens wat fotootjes (afscheidsfoto's...) en stuur je die dan door.

Wat me wel opvalt is de vele steenslag op motorkap ed, meer dan voor hij door jou onder handen genomen werd. Ik veronderstel dat er in elk klein putje nu een beetje van het wit kuisspul is komen te zitten en die nu als witte stipjes meer in het oog springen. Maar na een poestbeurt/regenvlaag zal dat waarschijnlijk weg zijn.

Toen mijn vriend de wagen kwam ophalen regende het waarschijnlijk 's avonds, dus nu ligt hij vol met opgedroogde druppels. Wat doe ik nu best om hem eens te kuisen? Je sprak me over een goeie handschoen en 2 emmers en een speciale vod om af te drogen? Waar kan ik die vinden in de buurt? Zou dit dringend moeten hebben!!

Nogmaals bedankt, en aan de andere forummers: geef uw heilige koe maar eens aan Simon, je zal versteld staan!
      (voila, nu kan er de volgende keer iets van de prijs af )

Mario

Comment

Kan je met kleien eigenlijk veel verkeerd doen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
          Kan je met kleien eigenlijk veel verkeerd doen?
          Nope, niks.

Comment

Working...
          X