Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Exterior detail] - TomT - BMW 118d

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Knap werk geleverd Tom!!!

Het resultaat mag gezien worden.

Comment

Zeer sterk Tom, ik weet niet wat je studeert etc. maar hier kan je in feite je beroep van maken

Comment

Potver !

Knap werk zenne maat !

Comment

Knap werk.

Aan het houten hand in Aalst zeker? Ik ben ook nog naar die appartementen gaan zien met de RIK, maar toen waren ze nog in ruwbouwfase. Is alles nu afgewerkt?

Goed om te weten dat er detailers in de buurt wonen.
          IRIDIUM
          Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
          Helderzienden

Comment

doet gij da ook voor een pintje en een fritje?

Comment

Die was inderdaad wel toe aan een beetje Tender Love and Care

Dat heb je goed gedaan Tom !
              Misschien enkel nog even de lijst met producten erbij om het compleet te maken ?

Comment

Die kon idd wel wat liefde gebruiken

Ziet er goed uit Tom
                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

In ruil voor 2 pintjes moogde de mijnen ook keer doen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten

Die flank Knappe reflecties en schone correctie

Als ik één kleine opmerking mag geven, de afplaktape op de diffusor lijkt er wat 'opgesmeten', maar dat kan gezichtsbedrog zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Als ik één kleine opmerking mag geven, de afplaktape op de diffusor lijkt er wat 'opgesmeten', maar dat kan gezichtsbedrog zijn.
                      even een opmerking van mijnentwege: dat lijkt me niet eens een diffusor te zijn.

Comment

Bij aankoop is de keuze van de kleur door de madam gemaakt. Ik had mij toen voorgenomen om de lak in 'perfecte' omstandigheden te houden.
                        Eerst had ik gedacht aan een protech-behandeling, maar het detailing kwam hier meer en meer aan bod en wou dit als alternatief uitproberen.
                        En zoals regelmatig het geval is worden voornemens niet waargemaakt. Geen tijd, geen goesting en nog andere omstandigheden hebben gemaakt dat de 1 niet de verzorging heeft gekregen die deze nodig had op exterior vlak. Ik heb zefls een paar maal, tegen al mijn princiepes in de wagen door de carwash gejaagd, met alle gevolgen vandien.
                        Bij deze is dit rechtgezet. Het resultaat mag gezien worden vind ik. Er is 1 diepe kras in de linkerkant en een klein deukje in de linkerflank. Voor de rest ziet het er allemaal nog vrij netjes uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                          doet gij da ook voor een pintje en een fritje?
                          Dat zullen dan véél frietjes zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                          In ruil voor 200 pintjes moogde de mijnen ook keer doen!
                          Deal!

Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten
                          Die was inderdaad wel toe aan een beetje Tender Love and Care

Dat heb je goed gedaan Tom !
                          Misschien enkel nog even de lijst met producten erbij om het compleet te maken ?
                          Thanks! Openingspost is aangepast met een lijstje met producten.

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Thanks!
                          Dat mag zeker.
                          't Is geen gemakkelijke 'diffusor' vind ik. Op sommige plaatsen loopt 'ie gelijk met de carosserie, op sommige plaatsen is er een halve cm diepteverschil, op andere dan weer een volle cm. Daardoor oogt het misschien iets minder mooi, en dat wordt nog een beetje versterkt door het verkleinen van de foto's. Maar ze deed haar werk goed, dus dat was het belangrijkste voor mij. Maar zoals je zegt, ze zou misschien nog iets deftiger gehangen kunnen worden.

Bedankt voor de leuke reacties allemaal!

Comment

Ik heb zelf geen ervaring met die 1 serie m packs dus zou best kunnen dat het moeilijk is. Voor zo ver ik weet is dat ook van die k*t gladde plastic waarop die tape amper blijft hangen
                            Zo lang ie maar z'n werk doet natuurlijk!

Doe zo voort!

Comment

knap resultaat!

Comment

Working...
                              X