Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voila, dat was alles. Kan alleen maar zeggen dat ik de Festool niets kan verwijten buiten dat hij soms wel wat luid durft te worden. Voor de rest echt een top toestel. Alles wat nu misloopt ligt dus aan mij
Zeer mooi resultaat, ik moet duidelijk nog veel leren denk ik
Vanavond komt mijn Auto ook eens online te staan als ik er de tijd voor vind. De foto's zijn al gemaakt, alleen het omvormen enzo zou nog moeten gebeuren :p
Maar aan dit resultaat kom ik niet en het is dan nog een nieuwe :p
Weet ik maar als ik één iets haat, dan is 't wel trillen van de machine
Van trrrrillingen heb ik niets gemerkt, ook nog nooit van gehoord bij een rotary eigenlijk.
Ik kan de Festool op geen enkele fout betrappen, buiten zijn prijs dan
Wat vond je van de lak in het algemeen?
Die van ons is vrij krasgevoelig, maar laat veel minder swirls en vuiligheden (opgedroogde druppels, vet, weetikveel) zien dan de uni zwarte lak van de E
Kan ook door de metallic komen natuurlijk, maar 't is niet dat die altijd even ideaal gewassen is geweest.
Over de lak kan ik weinig zeggen om dat het de eerste keer was met deze combinatie machiene/pads. Hij leek me toch niet aan de zachte kant eigenlijk, eerder middelmatig.
En tis idd een HDi, een 110pk zelf. best wel soepele motor!
Comment