Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[Exterior Detail] 2001 Citroën Xsara + [Review] Festool Shinex
Collapse
X
-
-
-
Voila, dat was alles. Kan alleen maar zeggen dat ik de Festool niets kan verwijten buiten dat hij soms wel wat luid durft te worden. Voor de rest echt een top toestel. Alles wat nu misloopt ligt dus aan mij2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenHoe zit 't van trillingen in vergelijking met een G220 of een Makita/metabo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenHet is een rotary hé
Comment
-
Zeer mooi resultaat, ik moet duidelijk nog veel leren denk ik
Vanavond komt mijn Auto ook eens online te staan als ik er de tijd voor vind. De foto's zijn al gemaakt, alleen het omvormen enzo zou nog moeten gebeuren :p
Maar aan dit resultaat kom ik niet en het is dan nog een nieuwe :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenWeet ik maar als ik één iets haat, dan is 't wel trillen van de machine
Ik kan de Festool op geen enkele fout betrappen, buiten zijn prijs dan2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenVolgens mij is het nog niet gedaan
Zalig trouwens, een HDI!
Wat vond je van de lak in het algemeen?
Die van ons is vrij krasgevoelig, maar laat veel minder swirls en vuiligheden (opgedroogde druppels, vet, weetikveel) zien dan de uni zwarte lak van de E
Kan ook door de metallic komen natuurlijk, maar 't is niet dat die altijd even ideaal gewassen is geweest.
En tis idd een HDi, een 110pk zelf. best wel soepele motor!2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Echt knap resultaat!
Comment
-
Comment