Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Partial paint correction] Autopoetser.be - Renault Clio

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [Partial paint correction] Autopoetser.be - Renault Clio

Gisteren een nieuwe clio gehad, er stonden 400 km's op de teller.
    Thuis waren ze blijkbaar met werken bezig en hun kindje had ni beter gevonden dan met een vel schuurpapier naar de auto te lopen, korrel 220.

De neus van de wagen heb ik gewetsand, hier waren de krassen te diep om gewoon weg te polijsten.
    nadien gepolijst met wollen pad en M83, afwerking met medium pad en M83 nadien met A2 van Cartec, afgewerkt met Jetseal 109 ter bescherming

lastige was dat de krassen net op de plastieken delen van de wagen zaten, en dit was naar mijn mening toch veel moeilijker weg te krijgen dan op metalen delen

De foto's zijn van de voorlaatste stap. Nadien moest ik nog wat buffertrails wegwerken.

Comment

Comment

hier zie je een breuk in het lichtbeeld (beeld van het hek) alles wat nog rest van de kras

Comment

Ik las eerst 'hondje' ... ik dacht al

Heb het maar aan de hand. Kameraad zijn klein vond het ook eens fijn om met een ijzeren staaf over de motorkap te gaan schuren. Zag er ook lief uit

Iig, weer mooi opgelost!
          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Een tijdje geleden een zelfde verhaal gehoord over een kleine die ff rond de A6 van opa was gewandeld. Het wandelen op zich was geen probleem maar wel de spons die hij eerst in de zandbak had gestoken vooraleer zijn rondje(s) te maken.

Btw, weer een knap werkje.

Comment

Mooi weggewerkt zal wel gauw vergeten zijn dan

Ik heb ooit zo eens de wagen van mijn moeder met krijt volgeschreven met "fuck, shit, lul, kak" en ga zo maar door in de veronderstelling dat dat er weer ging afzijn als je er met een spons overging.

Niets was minder waar natuurlijk, op die plaatsen was de vernislaag beschadigd en je kon alles blijven zien En ze is daar gewoon mee blijven rijden...
              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

wist ze dat het van u was?
                I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Dit vind ik echt wel mooi hersteld hoor !
                  Life's too short. Not to. Live it.
                  1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                  2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                  2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                  2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Working...
                  X