Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Custom Car Cleaning] 2004 Jaguar XJ - Le Traitement de Beauté ©

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Prachtig werk weeral! Altijd een waar genot om naar te kijken.

Comment

wat een ZALIG beroep!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten
        Ik zit nét buiten Valkenburg (dorpje heet Sibbe).

Ik heb wel een shop, maar puur gericht op internetverkoop, dus geen echte fysieke winkel waar mensen in en uit kunnen lopen gedurende de dag. Kan natuurlijk wel, maar dan op afspraak zodat je niet aan een gesloten poort staat.......schiet niet op

Het beste kun je me even bellen wanneer je wenst te komen en dan spreken we iets af.
        Mijn telefoonnummer en verdere contactgegevens vindt je terug op de CCC website..
        Dank. Ik zal je binnekort een keer bellen. Ik zal geen grote hoeveelheden kopen aangezien ik nog veel spullen van Bert heb, maar ik kan altijd een aantal spullen gebruiken. Ik woon overigens maar op 19 km afstand van Sibbe. Alvast bedankt!
        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Er is geen verplichting tot aankoop hoor...........altijd welkom @ CCC, koffie staat klaar

Comment

das weer een mooi resultaat bij die Jag!

Comment

Je krijgt iedere keer voldoening van je inspanning zeker, je foto's zijn steeds leuk om te zien, de ééne bekijk je iets meer dan de andere.

Again, nice detailing

Comment

Extreem mooi resultaat! :o

De onze (XF) zou dit binnenkort ook wel eens kunnen gebruiken (vooral interieur dan)...

Wat is de kostprijs (schatting, mag via PM) om je volledige interieur te laten reinigen, dus zonder exterieur?

Nogmaals proficiat!!

Grtz
                Jaguar XF - http://autoforum.be/showthread.php?t=30558

Comment

Grote klasse Bart , detailing van het hoogste niveau !

Comment

Met plezier deze thread gelezen.

Comment

Het topic is toch alweer een tijdje oud........maar dank dank dank dank
                      Eind deze maand een nieuwe write-up van iets hééél schoons

@Jag: Ik heb u een pm gestuurd.

Comment

Working...
                      X