Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Full Detail] - Wax-it - Porsche 996 Turbo‎

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Super resultaat!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
      Super resultaat!
      Vooral die uitlaat hé

Comment

Wat ik me afvraag is: blijft die lak zo mooi als je hem correct blijft wassen achteraf of gaat die op termijn er terug zo ongelukkig uitzien? Indien optie II hoelang duurt dit dan?
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Dit resultaat is permanent. Wat je ziet is wat je krijgt. de krassen zijn echt WEG, geen lapmiddeltjes.

Natuurlijk kunnen er opnieuw defecten in de lak komen, dat hangt af van je wastechniek, wasinterval, het aantal kilometers die je ermee maakt... En dingen die je niet in de hand hebt zoals andere mensen die tegen je wagen schuren op een parking ed...

Mijn auto heb ik twee jaar geleden voor het laatst gepolierd en nu pas begin je hier en daar wat swirls te zien maar dan moet je echt goed kijken in het licht want het is een grijze. Mits goed onderhoud kan je er dus erg lang plezier van hebben
          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

De reden van mijn vraag is de BMW 318is coupe dat ik had. Die auto had veel lichte krasjes. Door een vakman heb ik de complete lak onder handen laten nemen en ik vond dat na een jaar de auto eigenlijk al een nieuwe behandeling mocht krijgen. Die prof had wel met een lakstiftje bepaalde plaatsen bijgewerkt en achteraf met allerlei producten erover en polieren en weet ik wat. Na het werk zag de auto er écht goed uit. Die lak blonk echt terug zoals de auto nieuw was maar dat was niet blijvend. Ik heb nochtans de auto goed verzorgd qua wassen. Heb mezelf ook wat meguiar stuff aangekocht afgelopen jaren waardoor ik als amateur toch mooie resultaten heb bekomen qua clayen, interieurs kuisen ed. Absoluut niet te vergelijken met het prachtige werk dat jullie verrichten maar toch iets om trots op te zijn voor een amateur.

Sinds oktober heb ik nu een 525d wiens lak ook niet super is. Overal zitten wel de typische lichte krasjes waar elke autliefhebber zich aan ergert. Dankzij de Meguairvrienden blinkt de lak mooi, hij is terug glad maar écht perfect is hij niet. Ik heb dan eens geëxperimenteerd met zo een poliermachine en andere meguiarproducten. swirls zijn verdwenen maar ik krijg daar dus geen enkel krasje mee weg. Eén van die producten heet nochtans scratch X... Ik heb echter gelezen dat je méér fout dan juist kon doen met polieren en dat je uw lak compleet kapot kan maken. Dan speel ik het liever op veilig maar door niet te veel te experimenteren.

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
              De reden van mijn vraag is de BMW 318is coupe dat ik had. Die auto had veel lichte krasjes. Door een vakman heb ik de complete lak onder handen laten nemen en ik vond dat na een jaar de auto eigenlijk al een nieuwe behandeling mocht krijgen. Die prof had wel met een lakstiftje bepaalde plaatsen bijgewerkt en achteraf met allerlei producten erover en polieren en weet ik wat. Na het werk zag de auto er écht goed uit. Die lak blonk echt terug zoals de auto nieuw was maar dat was niet blijvend. Ik heb nochtans de auto goed verzorgd qua wassen. Heb mezelf ook wat meguiar stuff aangekocht afgelopen jaren waardoor ik als amateur toch mooie resultaten heb bekomen qua clayen, interieurs kuisen ed. Absoluut niet te vergelijken met het prachtige werk dat jullie verrichten maar toch iets om trots op te zijn voor een amateur.

Sinds oktober heb ik nu een 525d wiens lak ook niet super is. Overal zitten wel de typische lichte krasjes waar elke autliefhebber zich aan ergert. Dankzij de Meguairvrienden blinkt de lak mooi, hij is terug glad maar écht perfect is hij niet. Ik heb dan eens geëxperimenteerd met zo een poliermachine en andere meguiarproducten. swirls zijn verdwenen maar ik krijg daar dus geen enkel krasje mee weg. Eén van die producten heet nochtans scratch X... Ik heb echter gelezen dat je méér fout dan juist kon doen met polieren en dat je uw lak compleet kapot kan maken. Dan speel ik het liever op veilig maar door niet te veel te experimenteren.
              Ik zou eens iets anders dan Meguirs proberen als je echte lakcorrectie wil

De reden dat het terugkwam was omdat er producten gebruikt zijn met filler (vullende eigenschappen)
              Eens die producten na enkele wasbeurten weer verdwenen zijn zit je weer aan 0

De reden waarom wij 3 tot soms 5 dagen aan 1 wagen bezig zijn is omdat we een echte lakcorrectie uitvoeren. Het resultaat dat je van ons afgeleverd krijgt is het echte resultaat. Als je daarna idd weer krassen en matte plekke krijgt is dat door een slechte of verkeerde wastechniek.

Wij corrigeren nieuwe wagens recht uit de showroom en zelf daar zie je een enorm verschil op !

Kom even langs op een van onze demo dagen (binnenkort is er bij ons 1 elke maand op zaterdag namiddag)
              Zo kan je eens zien wat het allemaal inhoudt om lak effectief te corrigeren.

Comment

Vroeger werkte ik altijd met turtle wax maar dat heb ik allemaal buitengegooid. Ik dacht dat Meguiar duur maar héél goed was. Mss is het idd geen slecht idee om eens een demonstratie bij te wonen. Kan je mij daarvan op de hoogte houden?

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Vroeger werkte ik altijd met turtle wax maar dat heb ik allemaal buitengegooid. Ik dacht dat Meguiar duur maar héél goed was. Mss is het idd geen slecht idee om eens een demonstratie bij te wonen. Kan je mij daarvan op de hoogte houden?

Binnenkort is er elke eerste zaterdag van de maand demo hier

Je kan dan vrijblijvend langskomen

Comment

Dat ga ik zeker doen! Maar euhm behandelen jullie ook lederen interieurs? Ook hier ben ik weer erg tevreden van Meguair (die blauwe en witte bussen voor reiniging en voeding) maar ik vroeg me af of jullie ook de oorspronkelijke kleur kunnen terugkrijgen. Ik zit met een beige lederen interieur in de 525d en vooral de bestuurderstoel ziet er niet goed uit. Ik vrees dat de beige kleur op bepaalde plaatsen ver weg is.

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Dat ga ik zeker doen! Maar euhm behandelen jullie ook lederen interieurs? Ook hier ben ik weer erg tevreden van Meguair (die blauwe en witte bussen voor reiniging en voeding) maar ik vroeg me af of jullie ook de oorspronkelijke kleur kunnen terugkrijgen. Ik zit met een beige lederen interieur in de 525d en vooral de bestuurderstoel ziet er niet goed uit. Ik vrees dat de beige kleur op bepaalde plaatsen ver weg is.
                      Wij diepreinigen zoiezo steeds het interieur, en op vraag doen we ook herstellingen in de mate van het mogelijke.

Maar daarvoor moeten we wel eerst de zetel zelf zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                        Binnenkort is er elke eerste zaterdag van de maand demo hier

Je kan dan vrijblijvend langskomen
                        Heb je nog 'n demo-auto nodig?
                        ----------------------------------------------------------------------------------
                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                        Pictures here: BMW 7 Series
                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                        It might need half a starsystem to turn around,
                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                          Heb je nog 'n demo-auto nodig?
                          Die van jou staat toch al goed ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                            Die van jou staat toch al goed ?
                            Na 'n paar wasbeurten door de garage is het weer swirl-city, heb ik gemerkt...
                            ben er ook mee naar zuid-frankrijk geweest, dus stof en gruis volop
                            ----------------------------------------------------------------------------------
                            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                            Pictures here: BMW 7 Series
                            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                            Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                            It might need half a starsystem to turn around,
                            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                            Cylons have respect for it...

Comment

Ik zou het liefste een demo auto zien waar wel wat werk aan is. Zodat je goed de verschillen kan zien tussen wat mogelijk is en wat niet. Ik neem aan dat je ook geen wonderen kan verrichten hé.

BMW E24 635csi 1985
                              BMW F10 520da 2012
                              MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Ai

Stuur anders even een mailtje, dan kijken we eens wat we kunnen doen

Comment

Ik zou het liefste een demo auto zien waar wel wat werk aan is. Zodat je goed de verschillen kan zien tussen wat mogelijk is en wat niet. Ik neem aan dat je ook geen wonderen kan verrichten hé.
                                  Wonderen niet nee, maar soms scheelt het niet veel !

Op onze opening zal er een mooi voorbeeld staan

Comment

Wanneer is de opening eigenlijk?

Comment

Die is jammer genoeg nog een tijdje uitgesteld. We zijn er al aan t werk, tussen de bouwlieden door, maar de echte opening zal eerder juni zijn. Voor info over en verkoop producten kan je wel langs, als je op voorhand een seintje geeft.

Comment

Ik heb hier een 535d staan waar ze wel wat werk mee zouden hebben denk ik

Comment

Comment

Working...
                                          X