Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[Full Detail] Audi S6
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenWat bedoelen jullie met de 2 emmer methode?
Staat hier allemaal zeer duidelijk uitgelegd op het forum....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenWat bedoelen jullie met de 2 emmer methode?
Denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk BerichtenStaat hier allemaal zeer duidelijk uitgelegd op het forum....
@Simoni: Nice job, ziet er goed uit. Die S6 is echt zalig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenJe neemt 1 emmer met schuim en 1 met water. Je doopt je spons in de schuimemmer en wast je auto. Vooraleer terug naar de schuimemmer te gaan, maak je een tussenstop met je spons in de wateremmer, zodat het vuil dat van de wagen komt niet met het schuim vermengd raakt. Door je auto zo te wassen, verminder je krasjes tijdens de wasbeurt.
Denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stijntjeraes Bekijk BerichtenSimoni prachtig werk, welk type roterende machine is dat?
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenMooi nat!
Comment
-
Thanks!
Onlangs ook dit gekocht
Hopelijk werkt het een deel van de schade van de achterbumper weg...Last edited by Spillies; 25/07/2009, 17:12.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenThanks!
Onlangs ook dit gekocht
Hopelijk werkt het de schade van de achterbumper weg...
Er is een put in, er zitten barsten in, er is lak weg, er is plastic weg. Dan verwijder je niet door te polieren of een lakstiftje hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenIk vraag me af wat jij (je ma) van die achterbumper verwacht?
Er is een put in, er zitten barsten in, er is lak weg, er is plastic weg. Dan verwijder je niet door te polieren of een lakstiftje hoor.
Soit, 't is het proberen waard hé, ik weet ook wel dat het geen deuken zal uithalen ed.
Comment
-
staat al terug lekker vuilOorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenGisteren heb ik wat 'schilderwerken' gedaan met het lakstiftje:
Voor
Comment
Comment