Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Full detail] - TomT - Alfa Romeo 166

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
    Thanks! Meguiars G220.

Understatement van de dag.

'k Heb hem eigelijk gewoon verkocht en een andere gekocht, 't was geen beginnen aan.

Enkel die armsteun verplaatsen van voiture zou idd rapper gaan!

Mooi werk Tom, as usual. Die plek op de armsteun kan je wegkrijgen met zo'n leerkleurproduct, mocht Gio dat nog willen...

Comment

Wat kost zo'n behandeling eigenlijk als ik zo indiscreet mag zijn?
      Mijn kar zou dat best ook wel es kunnen gebruiken!
      R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
      Mitsubishi Lancer Evo6 RS
      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Hangt af van de schade, de wagen, de producten en de detailer

Comment

Ik ga hem eens ff nu in't zonneke bekijken en sebiet kom ik terug

Comment

Hij ziet en voelt er énorm goed uit! Lak komt nu echt meer tot z'n recht, mooi glans...

Toch enkele minpuntjes:
            - Moest je een stuk overslagen ergens...ik zou het zelfs niet zien volgens mij. Maar wat me gisteren diréct opviel toen ik instapte: je bent m'n voorruit vergeten te kuisen Zoiets valt direct op...
            - Als je m'n motorkap open doet, doe ze dan ook effectief terug toe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
              Al zeg ik het zelf...eigelijk betaalde ik helemaal niet veel. Geen idee of ik dat mag vermelden van Tom of niet, dus ik laat het aan hem over om te vertellen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                Knap werk Tom! Zaterdag de jaguar eens onder handen nemen hé!
                Jep, komt goed met die kar!

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                Hangt af van de schade, de wagen, de producten en de detailer
                Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                Ik kan me enkel maar aansluiten bij wat Simoni zegt.

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                Hij ziet en voelt er énorm goed uit! Lak komt nu echt meer tot z'n recht, mooi glans...

Toch enkele minpuntjes:
                - Moest je een stuk overslagen ergens...ik zou het zelfs niet zien volgens mij. Maar wat me gisteren diréct opviel toen ik instapte: je bent m'n voorruit vergeten te kuisen Zoiets valt direct op...
                - Als je m'n motorkap open doet, doe ze dan ook effectief terug toe
                - Nu je het zegt, voorruit langs de binnenkant ben ik vergeten. Langs de buitenkant heb ik deze wel gedaan. Zelfs 2x, want 't begon net te druppelen voor ik hem binnenzette. Toen hij binnenstond dan nog eens je voorruit gedaan langs buiten. Maar inderdaad, binnenkant vergeten.
                - Motorkap of motorkaphendel ben ik niet aangeweest. Deze zal dan al open geweest zijn? Alhoewel het mij niet is opgevallen dat er een opvallende kier tussen de motorkap en het zijpaneel zat, ook op de foto's valt mij dit niet op. Zeker dat ze open was toen je bij mij wegreed?

Comment

Al zeg ik het zelf...eigelijk betaalde ik helemaal niet veel. Geen idee of ik dat mag vermelden van Tom of niet, dus ik laat het aan hem over om te vertellen
                  Als Vanni het wil weten kan hij een pm sturen. Merci om discreet te blijven.

Comment

Mental note: geen 13 jarige maagdjes prikken op wit leder.
                    Stoefer ... dat is gewoon van die bruine Bickysaus
                    Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Knap werk TomT!
                      Heb je ook detailfoto's van na de exterieur schade (bv aan zijkant achter door paaltje ofzo mee te hebben?)?
                      2009 BMW E91 320d
                      2002 BMW E46 M3
                      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten

- Nu je het zegt, voorruit langs de binnenkant ben ik vergeten. Langs de buitenkant heb ik deze wel gedaan. Zelfs 2x, want 't begon net te druppelen voor ik hem binnenzette. Toen hij binnenstond dan nog eens je voorruit gedaan langs buiten. Maar inderdaad, binnenkant vergeten.
                        - Motorkap of motorkaphendel ben ik niet aangeweest. Deze zal dan al open geweest zijn? Alhoewel het mij niet is opgevallen dat er een opvallende kier tussen de motorkap en het zijpaneel zat, ook op de foto's valt mij dit niet op. Zeker dat ze open was toen je bij mij wegreed?
                        Volgende keer beter

Serieus? Mja...dan stond die al langer open

Comment

Wat me het meeste opvalt is aan de passagierskant aan't slot. Daar waren enkele ferme krassen in de lak. Die zijn nu echt bijna weg.

Comment

TomT, welk product heb je gebruikt om de spritzplekken te verwijderen?

Comment

Verdomme, de tomat zou het ook kunnen gebruiken.

TomT: jij wil geld verdienen dus jij moet mij een pm sturen

Comment

netjes! mooi resultaat behaald, enkel zonde dat de armsteun zo hard vernà&çkt is...

Comment

Verbluffend resultaat Tom!!

17u werk

Comment

Zeer mooi TomT. Is een hele boot zo'n 166

Maar wat een prachtige kleur nu, echt heel mooi.
                                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Daarnet voor de eerste keer gaan wassen sinds de detail. Ik heb ondertussen wat spullen gekocht via wax-it. Shampoo, quick detailer, 2 schaapjes waar ik m'n hand kan insteken en een wafelmetslagroom-doek.

Eerst de wagen goed afgespoten en beginnen wassen. Je voelt gewoon dat die zooo zacht is. ENORM verschil tegenover vroeger
                                      Die shampoo en dat schaap is wel goe gerief moet ik zeggen...

En toen...ging het licht uit in de wasbox (middernacht)
                                      Afgedroogd met m'n swaffeldoek en QD. Ook al was't daar nu donker....je zag gewoon een ferm mooie diepe glans. Zo glad als een babypoepje => heerlijk!

Content dat ik het heb laten doen

Comment

Thats the way!

Elke wagen van 10jaar doet zo'n detailbeurt goed. En nu je wast zoals het moet is het echt genieten! Heel propere kar makker.

Comment

Toegegeven...'t is wel leuk hem nu wassen omdat het resultaat zo ferm is...

Comment

Working...
                                          X