Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Full Detail] - Wax-it - BMW 130i (pic heavy)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

knap werk

jammer van de bmw lak =) =)

Comment

Vandaar de 3 weken congé, hij moest z'n 130i detailen!

SCHIT-TE-REND werk!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
        Ik neem aan dat er nu al wel gepost mag worden?

(zo niet dan spijt het me )

Echt knap Bert, staat mooi nat.

Als ik dat zie wil ik ook aan de slag met met mijn moeder haar eendje.
        Ik ben nog vollop bezig alles aan het uitschrijven.

Ik zit nu aan de velgen, maar ik moet even Dragonfly zijn A5 gaan ontvangen in het atelier voor de detail van morgen.

Ik doe straks verder

Comment

Ok, het meeste staat erop.
          Het wordt waarschijnlijk nog eens overlezen en bijgewerkt, maar dat zal voor zondag zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
            knap werk

jammer van de bmw lak =) =)
            Idd, ik ben die appelsienhuid echt wel beu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
              Vandaar de 3 weken congé, hij moest z'n 130i detailen!

SCHIT-TE-REND werk!
              Ik ben er in het geheel ongeveer 3 dagen aan bezig geweest ,maar het nemen van de foto's nam ook wat tijd in beslag.
              En dan nog kan het zoveel beter !

Als een goeie fotograaf soms eens een dagje of 2 wil langskomen is die altijd welkom !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                Ik ben er in het geheel ongeveer 3 dagen aan bezig geweest ,maar het nemen van de foto's nam ook wat tijd in beslag.

Als een goeie fotograaf soms eens een dagje of 2 wil langskomen is die altijd welkom !
                In ruil voor een detail kom ik met veel plezier een paar daagjes fotograferen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                  In ruil voor een detail kom ik met veel plezier een paar daagjes fotograferen.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                      Zoiezo was je al uitgesloten, want er is nog een voorwaarde. De forumnaam moet beginnen met de letter "D" en eindigen op de letters "enniske"

Comment

Schitterend Bert! En super dat je bij elke stap de hele uitleg erbij hebt gezet. Dit moet ik op één of andere manier zien te printen, ideale "handleiding". Thx!

Comment

Ik ben ook redelijk "anal" als het op de properheid van mijn kar aankomt. Maar het detailen van een engine bay die je nooit ziet gaat er bij mij toch wel zwaar over imho.

Ik wil je dat trouwens eens zien doen met de motor van een Cayman

Comment

Super resultaat Bert!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                              Ik neem aan dat er nu al wel gepost mag worden?

(zo niet dan spijt het me )

Echt knap Bert, staat mooi nat.

Als ik dat zie wil ik ook aan de slag met met mijn moeder haar eendje.

Wil je je moeder haar eendje ook nat zetten dan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                                Wil je je moeder haar eendje ook nat zetten dan
                                Uni zwart.

(the horror)

Comment

Chroom is ook een speciaal iets om te onderhouden. Het heeft in de meeste gevallen geen vernis, en dit maakt het kwetsbaar voor oxidatie en verwering.
                                  In dit geval is de oxidatie ontstaan na de wasbeurt bij de BMW consessiehouder. Ik heb een vermoeden dat de shampoo die gebruikt is de oorzaak is. Ik vermoed een zogenaamde wash&wax ... Deze heeft ook op de rubbers voor de vettigge vlekken gezorgd.
                                  Breek me de bek niet open, hoe mijn wagen is afgeleverd was echt schandalig. Ik weet wel dat de dealer in kwestie een extern poetsbedrijf gebruikt en dat die zo'n werk durven afleveren is echt erg.

Ik zie duidelijk krassen op mijn dak en overal watervlekken en vettige plekken. Ik heb de wagen expres nog niet gewassen.

De 24ste moet hij terug binnen omdat er daar iemand blijkbaar geen nummerplaten (ja hoor alle 2) niet recht kan hangen. De krassen gingen ze dan ook verwijderen, als het niet naar men zin is ga ik je contacteren Bert en dan zijn de kosten voor de garage.

Voor het geld dat ik uitgegeven heb verwacht ik een wagen in perfecte staat, niet overal krassen en plekken ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                                    Breek me de bek niet open, hoe mijn wagen is afgeleverd was echt schandalig. Ik weet wel dat de dealer in kwestie een extern poetsbedrijf gebruikt en dat die zo'n werk durven afleveren is echt erg.

Ik zie duidelijk krassen op mijn dak en overal watervlekken en vettige plekken. Ik heb de wagen expres nog niet gewassen.

De 24ste moet hij terug binnen omdat er daar iemand blijkbaar geen nummerplaten (ja hoor alle 2) niet recht kan hangen. De krassen gingen ze dan ook verwijderen, als het niet naar men zin is ga ik je contacteren Bert en dan zijn de kosten voor de garage.

Voor het geld dat ik uitgegeven heb verwacht ik een wagen in perfecte staat, niet overal krassen en plekken ...
                                    Ik bekijk net je locatie ... en daar staat Turnhout ...

Meer ga ik niet zeggen

Edit: kleine hint, ik heb tijdens deze detail een logotje achteraan de wagen verwijderd. Wie zoekt die vindt

Comment

Mag ik het zeggen Bert?!

Comment

Eindelijk! Vond het al raar dat je dat er zo lang op gelaten had.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                          Eindelijk! Vond het al raar dat je dat er zo lang op gelaten had.
                                          Nog getwijfeld of ik de 130i er ook af zou halen ...

Maar het staat wel vet ... IMHO

Comment

Working...
                                          X