Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Schitterend Bert! En super dat je bij elke stap de hele uitleg erbij hebt gezet. Dit moet ik op één of andere manier zien te printen, ideale "handleiding". Thx!
Ik ben ook redelijk "anal" als het op de properheid van mijn kar aankomt. Maar het detailen van een engine bay die je nooit ziet gaat er bij mij toch wel zwaar over imho.
Ik wil je dat trouwens eens zien doen met de motor van een Cayman
Chroom is ook een speciaal iets om te onderhouden. Het heeft in de meeste gevallen geen vernis, en dit maakt het kwetsbaar voor oxidatie en verwering.
In dit geval is de oxidatie ontstaan na de wasbeurt bij de BMW consessiehouder. Ik heb een vermoeden dat de shampoo die gebruikt is de oorzaak is. Ik vermoed een zogenaamde wash&wax ... Deze heeft ook op de rubbers voor de vettigge vlekken gezorgd.
Breek me de bek niet open, hoe mijn wagen is afgeleverd was echt schandalig. Ik weet wel dat de dealer in kwestie een extern poetsbedrijf gebruikt en dat die zo'n werk durven afleveren is echt erg.
Ik zie duidelijk krassen op mijn dak en overal watervlekken en vettige plekken. Ik heb de wagen expres nog niet gewassen.
De 24ste moet hij terug binnen omdat er daar iemand blijkbaar geen nummerplaten (ja hoor alle 2) niet recht kan hangen. De krassen gingen ze dan ook verwijderen, als het niet naar men zin is ga ik je contacteren Bert en dan zijn de kosten voor de garage.
Voor het geld dat ik uitgegeven heb verwacht ik een wagen in perfecte staat, niet overal krassen en plekken ...
Breek me de bek niet open, hoe mijn wagen is afgeleverd was echt schandalig. Ik weet wel dat de dealer in kwestie een extern poetsbedrijf gebruikt en dat die zo'n werk durven afleveren is echt erg.
Ik zie duidelijk krassen op mijn dak en overal watervlekken en vettige plekken. Ik heb de wagen expres nog niet gewassen.
De 24ste moet hij terug binnen omdat er daar iemand blijkbaar geen nummerplaten (ja hoor alle 2) niet recht kan hangen. De krassen gingen ze dan ook verwijderen, als het niet naar men zin is ga ik je contacteren Bert en dan zijn de kosten voor de garage.
Voor het geld dat ik uitgegeven heb verwacht ik een wagen in perfecte staat, niet overal krassen en plekken ...
Ik bekijk net je locatie ... en daar staat Turnhout ...
Meer ga ik niet zeggen
Edit: kleine hint, ik heb tijdens deze detail een logotje achteraan de wagen verwijderd. Wie zoekt die vindt
Comment