Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Full detail] - TomT - Jaguar XK

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Comment

That's it! Commentaren of kritieken, zowel positief als negatief? Shoot!

Comment

Knap werk. Spijtig dat je niet alles hebt kunnen wegwerken.

Kleine opmerking: laten ze de 8 tegenwoordig niet vallen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
          Knap werk. Spijtig dat je niet alles hebt kunnen wegwerken.

Kleine opmerking: laten ze de 8 tegenwoordig niet vallen?
          Toch zo goed als alles weggekregen. Enkel op de motorkap zie je nu nog iets als je er met je hoofd op 5cm van gaat staan en er schuin op kijkt. Als je gewoon rond de wagen loopt zie je er niets meer van. Ik ben dus behoorlijk tevreden, want ik had gedacht dat ik ze minder goed ging kunnen wegwerken.

Over de benaming heb je blijkbaar gelijk, ik vraag even aan een mod om de titel aan te passen. Thanks.

Comment

Ziet er weer zeer goed uit! Mooie verbetering op die diepe krassen!

Volgens mij zijn de meeste van die krassen van takken. Vrij onregelmatig, toch allemaal horizontaal op de zijkant (al kan dat de borstel in de carwash zijn ook)

Heb je de uitlaten (nog) gedaan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
              Ziet er weer zeer goed uit! Mooie verbetering op die diepe krassen!

Volgens mij zijn de meeste van die krassen van takken. Vrij onregelmatig, toch allemaal horizontaal op de zijkant (al kan dat de borstel in de carwash zijn ook)

Heb je de uitlaten (nog) gedaan?
              Op de zijkant is van de carwash, dat is zeker. Die vanop de motorkap weten noch ik, noch de eigenaar vanwaar ze komen.

En die uitlaten zijn irl een verbetering, maar daar ga ik mij toch eens moeten op toeleggen, dat is iets dat ik nooit echt AF krijg, is me ook al opgevallen.
              Ik ga eens oefenen op die van de Z4, die zien er ondertussen ook al vrij zwart uit. Hopelijk kan ik die dan in't vervolg ook écht proper krijgen want 't stoort mij zelf dat ik die nooit 100% krijg.

Comment

Staalwol (0000) does the trick in samenwerking met metal polish.
                Als je dat te ruw vind kan ik een wollen pad aanraden Serieus, bij een schuurmachine hier thuis zat er zo'n typische wollen "polier"pad en die gebruik ik voor uitlaten. Veel zachter als staalwol, veel beter als een microvezel pad of doek.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                  Op de zijkant is van de carwash, dat is zeker. Die vanop de motorkap weten noch ik, noch de eigenaar vanwaar ze komen.

En die uitlaten zijn irl een verbetering, maar daar ga ik mij toch eens moeten op toeleggen, dat is iets dat ik nooit echt AF krijg, is me ook al opgevallen.
                  Ik ga eens oefenen op die van de Z4, die zien er ondertussen ook al vrij zwart uit. Hopelijk kan ik die dan in't vervolg ook écht proper krijgen want 't stoort mij zelf dat ik die nooit 100% krijg.
                  Ah ok dacht gelezen te hebben dat ie geen carwash zag

Anyway, schoon werk, ik wil er ook aan beginnen

Comment

Staalwol (0000) does the trick in samenwerking met metal polish.
                    Als je dat te ruw vind kan ik een wollen pad aanraden Serieus, bij een schuurmachine hier thuis zat er zo'n typische wollen "polier"pad en die gebruik ik voor uitlaten. Veel zachter als staalwol, veel beter als een microvezel pad of doek.
                    Alright, zoiets moet hier thuis ook nog wel liggen. Merci voor de tips.
                    Ah ok dacht gelezen te hebben dat ie geen carwash zag

Anyway, schoon werk, ik wil er ook aan beginnen
                    't Zal ook voor efkes gedaan zijn hier vrees ik, G220 heeft het begeven. Kijken of het garantie is en wachten op nieuw toestel denk ik.

Comment

Mooi werk Tom!

Die glinstering in die lak is subliem, en dan nog de golvingen van de jaguar erbij, ...

Prachtige wagen ook, Donkerblauw exterieur en beige interieur, klasse!

Geen na foto's van het interieur?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                        Mooi werk Tom!

Die glinstering in die lak is subliem, en dan nog de golvingen van de jaguar erbij, ...

Prachtige wagen ook, Donkerblauw exterieur en beige interieur, klasse!

Geen na foto's van het interieur?
                        Thanks! Eén van de mooiste kleurencombinaties op een Jag vind ik persoonlijk.

Van het interieur helaas geen na-foto's.

Comment

Inderdaad dé kleurencombo, ofwel met dat bordeauxrood.

Als je wil kan je wel m'n G220 gebruiken mocht 't nodig zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                            Toch zo goed als alles weggekregen. Enkel op de motorkap zie je nu nog iets als je er met je hoofd op 5cm van gaat staan en er schuin op kijkt. Als je gewoon rond de wagen loopt zie je er niets meer van. Ik ben dus behoorlijk tevreden, want ik had gedacht dat ik ze minder goed ging kunnen wegwerken.

Over de benaming heb je blijkbaar gelijk, ik vraag even aan een mod om de titel aan te passen. Thanks.
                            Titel werd aangepast.

Btw, knap resultaat.

Comment

Weer mooi werk!

Comment

Prachtig werk, die glinsters komen echt geweldig naar voor!
                                Ik zou er ook eens werk van moeten maken, maar voorlopig gunnen de herexamens me nog geen tijd

Comment

Stunning! Eigenaar zal wel tevreden zijn.

Is dat polieren met die G220 nu eigenlijk moeilijk of niet?

Comment

Hoeveel vraag je daar nu voor? Mag PM
                                    2012 Opel Astra ST Ecoflex
                                    2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Working...
                                    X