Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[Full detail] - TomT - Jaguar XK
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenKnap werk. Spijtig dat je niet alles hebt kunnen wegwerken.
Kleine opmerking: laten ze de 8 tegenwoordig niet vallen?
Over de benaming heb je blijkbaar gelijk, ik vraag even aan een mod om de titel aan te passen. Thanks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenZiet er weer zeer goed uit! Mooie verbetering op die diepe krassen!
Volgens mij zijn de meeste van die krassen van takken. Vrij onregelmatig, toch allemaal horizontaal op de zijkant (al kan dat de borstel in de carwash zijn ook)
Heb je de uitlaten (nog) gedaan?
En die uitlaten zijn irl een verbetering, maar daar ga ik mij toch eens moeten op toeleggen, dat is iets dat ik nooit echt AF krijg, is me ook al opgevallen.
Ik ga eens oefenen op die van de Z4, die zien er ondertussen ook al vrij zwart uit. Hopelijk kan ik die dan in't vervolg ook écht proper krijgen want 't stoort mij zelf dat ik die nooit 100% krijg.
Comment
-
Staalwol (0000) does the trick in samenwerking met metal polish.
Als je dat te ruw vind kan ik een wollen pad aanraden Serieus, bij een schuurmachine hier thuis zat er zo'n typische wollen "polier"pad en die gebruik ik voor uitlaten. Veel zachter als staalwol, veel beter als een microvezel pad of doek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenOp de zijkant is van de carwash, dat is zeker. Die vanop de motorkap weten noch ik, noch de eigenaar vanwaar ze komen.
En die uitlaten zijn irl een verbetering, maar daar ga ik mij toch eens moeten op toeleggen, dat is iets dat ik nooit echt AF krijg, is me ook al opgevallen.
Ik ga eens oefenen op die van de Z4, die zien er ondertussen ook al vrij zwart uit. Hopelijk kan ik die dan in't vervolg ook écht proper krijgen want 't stoort mij zelf dat ik die nooit 100% krijg.
Anyway, schoon werk, ik wil er ook aan beginnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenStaalwol (0000) does the trick in samenwerking met metal polish.
Als je dat te ruw vind kan ik een wollen pad aanraden Serieus, bij een schuurmachine hier thuis zat er zo'n typische wollen "polier"pad en die gebruik ik voor uitlaten. Veel zachter als staalwol, veel beter als een microvezel pad of doek.
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenAh ok dacht gelezen te hebben dat ie geen carwash zag
Anyway, schoon werk, ik wil er ook aan beginnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenMooi werk Tom!
Die glinstering in die lak is subliem, en dan nog de golvingen van de jaguar erbij, ...
Prachtige wagen ook, Donkerblauw exterieur en beige interieur, klasse!
Geen na foto's van het interieur?
Van het interieur helaas geen na-foto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenToch zo goed als alles weggekregen. Enkel op de motorkap zie je nu nog iets als je er met je hoofd op 5cm van gaat staan en er schuin op kijkt. Als je gewoon rond de wagen loopt zie je er niets meer van. Ik ben dus behoorlijk tevreden, want ik had gedacht dat ik ze minder goed ging kunnen wegwerken.
Over de benaming heb je blijkbaar gelijk, ik vraag even aan een mod om de titel aan te passen. Thanks.
Btw, knap resultaat.
Comment
-
Comment
Comment