Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Full Detail] - Wax-it - VW Golf V GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
    Spijtig genoeg is daar niet altijd tijd voor ...
    Als de wagen na 1 dag moet afgeleverd worden heb je geen tijd om een uur te verliezen met foto's te trekken tussenin ...

Heb je dit al gezien ? http://www.autoforum.be/showthread.php?t=40340
    Dat begrijp ik.

Yep, heb ik al gezien, lijkt er al wat meer op.

Comment

Knappe detail, lijkt me ook wel leuk om te doen zo'n witte. En zeker zo een dikke GTI

Knappe foto's ook!
      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
        Knappe foto's ook!
        Op dat gebied heb ik nog vééél te leren vrees ik

Comment

Ik vind ze toch heel goed meevallen hoor. Ik vind dat zo ambetant soms hè, om tussen het detailen door foto's te trekken. Dan lukt het weer niet, nog eens proberen en voor je het weet ben je 10min bezig voor 1 deftige foto
          En dan ben ik soms zo druk bezig dat ik vergeet afters te trekken of gewoon geen foto's enzo...
          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Ik vind ze toch heel goed meevallen hoor. Ik vind dat zo ambetant soms hè, om tussen het detailen door foto's te trekken. Dan lukt het weer niet, nog eens proberen en voor je het weet ben je 10min bezig voor 1 deftige foto
            En dan ben ik soms zo druk bezig dat ik vergeet afters te trekken of gewoon geen foto's enzo...
            Idd, ik denk dat sommigen echt onderschatten hoeveel tijd kruipt in het trekken van deftige foto's ...
            Zoals ik zeg, op 8,9 uur tijd ben je snel een vol uur kwijt aan foto's

Comment

Dit is de GTI van m'n moeder.
              Ik heb de wagen vandaag voor het eerst gezien sinds de detail en ik moet zeggen: proficiat Bert, het resultaat is echt fenomenaal! De wagen ziet er als nieuw uit. Het is weer een witte, geen geel-grauwe, GTI en ziet er stralend uit. (en voor de non-believers: hij spiegelt écht hard )
              Mijn moeder zal nu gelukkig nooit meer door de krasstraat gaan met haar wagen en hem optimaal, zoals het hoort, onderhouden.
              Groeten,
              BWS

Comment

Bij het onderhanden nemen van de TT ben ik begonnen met foto's nemen maar heb de camera al snel weer aan de kant gelegd. Ik werk liever door ipv tussendoor nog foto's te zitten nemen.

Comment

Kan je zeggen wat zo'n totale behandeling als deze kost?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                    Dit is de GTI van m'n moeder.
                    Ik heb de wagen vandaag voor het eerst gezien sinds de detail en ik moet zeggen: proficiat Bert, het resultaat is echt fenomenaal! De wagen ziet er als nieuw uit. Het is weer een witte, geen geel-grauwe, GTI en ziet er stralend uit. (en voor de non-believers: hij spiegelt écht hard )
                    Mijn moeder zal nu gelukkig nooit meer door de krasstraat gaan met haar wagen en hem optimaal, zoals het hoort, onderhouden.
                    Groeten,
                    BWS
                    gij zijt ni toevallig supporter van KAA Gent?

Comment

inderdaad, jij ook misschien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                        inderdaad, jij ook misschien?
                        vroeger meer dan nu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                          Kan je zeggen wat zo'n totale behandeling als deze kost?
                          Mail daarvoor best even naar info@wax-it.be.

Elke wagen is ander, elke behoefte is anders, dus er wordt een offerte gemaakt op maat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            vroeger meer dan nu
                            waarom ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                              waarom ?
                              zal het je sebiet uitlegge

Comment

en toen kwam die andere K.A.A. Gent-supporter de mentale schade vaststellen

Comment

damn, nice piece of work!!

Comment

Idd, ik denk dat sommigen echt onderschatten hoeveel tijd kruipt in het trekken van deftige foto's ...
                                    Zoals ik zeg, op 8,9 uur tijd ben je snel een vol uur kwijt aan foto's
                                    dat is toch zeker geen verloren tijd hoor...iedereen kan perfect volgen hoe je zorgvuldig te werk gaat. betere reclame kun je niet hebben!

Comment

Mail daarvoor best even naar info@wax-it.be.

Elke wagen is ander, elke behoefte is anders, dus er wordt een offerte gemaakt op maat

ik heb jaare als car cleaner gewerkt bij de meeste luxe merke die je maar kan bedenke sow
                                      belief me waneer ik zeg dat jij GOEDE VRIEND zeer goed werk afleverd
                                      heb al veel goeds over jou werk gehoord en gezien

dus bij deze mag je mijn 7 ook eens doen

waar is je werkplaats gelegen
                                      zou eens een kostprijs wille weten
                                      om mijn eens onderhande te neme .

ni da hem ni blinkt maar wegens tijdgebrek

zou hem eens wille late binne brenge voor swirls weg te poliere
                                      en wax behandeling en meschien ook eens het interieur een behandeling geve .

nogmaals KNAP WERk ben zeker en vast een fan van je werk.

Comment

Comment

das pas een schuimlaagje op de auto,

mooi werk bart,

leuk in het wit, zelfs de nummerplaat vliegt eraf

Comment

Working...
                                          X