Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Full Detail] Audi A4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Achteraan alles in orde

Ik begin met zoveel mogelijk stof te verwijderen met een doek en borstel:

Vervolgens alles grondig stofzuigen en al het kunststof afwassen met APC 1:10:
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Deuropeningen kregen nog wat extra aandacht met Carlack NSC:

Toen begonnen we aan het leder. Eerst de Glipstone cleaner goed ingewerkt met een borsteltje, even laten inwerken en afgenomen met een vochtige doek. Op de plaatsten waar de vervuiling nog steeds aanwezig was heb ik nog een poging gedaan met APC 1:10. Helaas heeft dat ook niet mogen baten. Ik denk dus dat het eerder een geval is van slijtage dan van vervuiling… jammer.

Glipstone cleaner aan het inwerken:

Afters zie je straks
      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Vervolgens kregen de banden nog een laagje AutoGlym instant tyre dressing:

De plastic deurdrempels werden behandeld met Poorboys natural look dressing

Evenals de middenconsole

De ramen werden gereinigd met Autoglyp window polish aan de buitenkant en Turtle Wax nano-tech window cleaner aan de binnenkant.
        De auto werd nog eens volledig nagegaan om al het stof van het polieren uit alle kieren, gaten, spleten, … te verwijderen en kreeg toen ook zijn derde en laatste laagje Jeffs Acrylic
        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

En toen zat het erop!

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

De krasje op de deur:

De krasjes vooraan:

Mooie reflectie in de deuropening =

Dat was alles! Merci voor het lezen en kijken en excuses voor de vele foto's. Had me precies even laten gaan!

ps: alle comments zijn meer dan welkom want ik kan me niet inbeelden dat ik niets vergeten ben te vermelden
                  Last edited by Jochen; 31/08/2009, 20:16.
                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Mooi verslag, Jochen! De hoeveelheid foto's stoort imo niet bij een detail, hoe meer, hoe beter Ik heb het je al gezegd, maar ik ben echt waar zeer content

Comment

-----
                      Last edited by ; 30/10/2012, 09:08.

Comment

.....

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                        Mooie reflectie in de deuropening =
                        - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                        - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

Mooi werk, vooral de velgen en de wielkassen vind ik het beste voorbeeld van mooi en volledig werk.

Comment

Nice work, Jochen!

En veel showplezier ermee, Kenny

Comment

Zalig gedaan Jochen

Binnekort eens in real life bewonderen

En dan mag de E in de toekomst ook eens langskomen als je 3 weken tijd hebt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                Mooi verslag, Jochen! De hoeveelheid foto's stoort imo niet bij een detail, hoe meer, hoe beter Ik heb het je al gezegd, maar ik ben echt waar zeer content
                                Als gij content zijt ben ik dat ook . Ik was zelf ook tevreden met het resultaat.
                                Ik dacht er gisteren nog aan: had u beter dat beetje Jeffs Acrylic wat ik nog heb meegegeven, dan kunt ge binnenkort zelf nog een laagje aanbrengen na het wassen. Als ge in de buurt zijt moogt ge het gerust komen halen!
                                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Alweer knap werk!
                                  Heb je dat stof/vuil nog uit de klink gehaald? http://i147.photobucket.com/albums/r...g/P1010890.jpg

Comment

Klink, klink, parkeersensoren, ja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                      Als gij content zijt ben ik dat ook . Ik was zelf ook tevreden met het resultaat.
                                      Ik dacht er gisteren nog aan: had u beter dat beetje Jeffs Acrylic wat ik nog heb meegegeven, dan kunt ge binnenkort zelf nog een laagje aanbrengen na het wassen. Als ge in de buurt zijt moogt ge het gerust komen halen!
                                      Dat is heel vriendelijk! Ik zal nog wel iets laten weten daaromtrent. Alvast bedankt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                        Alweer knap werk!
                                        Heb je dat stof/vuil nog uit de klink gehaald? http://i147.photobucket.com/albums/r...g/P1010890.jpg
                                        Thanks. Jaja, dat heb ik mijn pa laten doen

Dat kan echt een detail breken hè, die witte resten overal
                                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Erg knappe detail !

Heel mooi gedaan, en een goed oog voor detail ! Dat maakt of kraakt een detail.

Comment

Working...
                                          X