Bedankt Bert!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[Full Detail] Audi A4
Collapse
X
-
-
Knappe detail maar toch een vraagje:
Waarom niet eerst het interieur en daarna het exterieur?
Bij het reinigen van de binnenkanten van de deuren kan je toch niet anders dan de lak aan de buitenzijde terug vuil maken?
Maar wel respect voor het werk! Wielen afnemen blijkt echt een must!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenKnappe detail maar toch een vraagje:
Waarom niet eerst het interieur en daarna het exterieur?
Bij het reinigen van de binnenkanten van de deuren kan je toch niet anders dan de lak aan de buitenzijde terug vuil maken?
Maar wel respect voor het werk! Wielen afnemen blijkt echt een must!
Als je daarna met bvb Werkstat Prime de binnenkant gaat zuiveren en beschermen dan maak je de lak niet meer vuil.
Als je het eerst doet dan krijg je daarna tijdens het compounden toch weer stof tussende deuropeningen en kan je opnieuw beginnen.
Dus interieur doe ik ook meestal als laatste
Comment
-
Dat zou wat onlogisch zijn hè
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenAfspoelen met hogedruk, nog steeds een strakke beading te zien van de wax:
Roosters, deuropeningen, tankklepje, raamrubbers werden apart gereinigd met APC 1:10:
Volgende stap is een goeie wasbeurt: twee-emmer- methode met Meguiar’s Hyper Wash2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk reinig de binnenkanten van de deuren eigenlijk tijdens de was stap. Met een borsteltje en APC.
Als je daarna met bvb Werkstat Prime de binnenkant gaat zuiveren en beschermen dan maak je de lak niet meer vuil.
Als je het eerst doet dan krijg je daarna tijdens het compounden toch weer stof tussende deuropeningen en kan je opnieuw beginnen.
Dus interieur doe ik ook meestal als laatsteOorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenJa idd maar ik dacht dat Jochen ze hier pas met APC gekuist had nadat ie de buitenkant gewassen en gedroogd had?
Comment
-
Knap werk Jochen! Ik denk dat ik u na de komende winter ook eens ga contacteren om de mijne onder handen te nemen als ge het tegen dan nog doet
Comment
-
Comment