Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
@ Wernercupra: Offertes aub per mail / pm of persoonlijk even langskomen.
Let wel, dit is een investering voor de auto wat hier is gebeurd, kost wat.......maar de dagwaarde stijgt zeker.
@ Jochen: Inderdaad......daarom dat de kwantiteit van de repo's van mijn kant echt omlaag gaan, maar ik ga er voor zorgen dat de kwaliteit nog hoger wordt !!
@ BMWMB: Ergens halverwege heb ik een foto gepost van de uitlaten, linkerpijpje gedaan en de rechter nog niet. Ik heb dat niet meer goed kunnen krijgen nee (.....en geloof me dat ik daar altijd van baal ). Deze waren gewoon te veel aangetast en dat kreeg je met de dremel en staalwol helaas ook niet meer in orde.
Comment