Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Custom Car Cleaning - MY 2004 Porsche Cayenne Turbo - Le Traitement de Beauté ©

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Nice job!!!

Deze zijn echt de leuke projectjes

Comment

Ongelooflijk hoe die eruit zag, en dat resultaat dat je kan bereiken.
      Petje af!

Comment

Fantastisch!!

Comment

You must be kidding me!

Zeker dat die 'voor' en 'na' ni andersom moet?

Comment

Man, dat was ook de moeite !

Hopelijk heeft de eigenaar de voor en na ook gezien en gaat hij nu een beetje voorzichtiger te werk met de schoonmaak

Comment

en wat kost zo een behandeling ongeveer als ik vragen mag echt klasse werk man

Comment

Zoals gewoonlijk weer een prachtige detail . Knappe foto's, kruipt ook enorm veel tijd in hè
                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Super werk! Dat zijn de leuke om te doen.

Comment

Echt zalig om te zien hoe je zoiets weer in deze prachtige staat krijgt.

Comment

Knap zenne!!! De klant zal waarschijnlijk tevreden geweest zijn...

Comment

Zeer knap werk...
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten

Heb je die ook terug proper gekregen?
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Op een van de vorige foto's zie je ze toch mooi blinken.

Nice job!
                            1984 BMW M635CSi F u n
                            1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

Zotjes...
                              Echt, respect, ik zou er het geduld niet voor hebben.
                              Tenzij ik vooraf wist dat het eindresultaat zo ongelooflijk zou zijn...

Comment

Weer prachtig staaltje vakwerk Bart
                                ----------------------------------------------------------------------------------
                                2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                Pictures here: BMW 7 Series
                                1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                It might need half a starsystem to turn around,
                                but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Thanks

@ Wernercupra: Offertes aub per mail / pm of persoonlijk even langskomen.
                                  Let wel, dit is een investering voor de auto wat hier is gebeurd, kost wat.......maar de dagwaarde stijgt zeker.

@ Jochen: Inderdaad......daarom dat de kwantiteit van de repo's van mijn kant echt omlaag gaan, maar ik ga er voor zorgen dat de kwaliteit nog hoger wordt !!

@ BMWMB: Ergens halverwege heb ik een foto gepost van de uitlaten, linkerpijpje gedaan en de rechter nog niet. Ik heb dat niet meer goed kunnen krijgen nee (.....en geloof me dat ik daar altijd van baal ). Deze waren gewoon te veel aangetast en dat kreeg je met de dremel en staalwol helaas ook niet meer in orde.

Comment

En nu ga ik voor de zoveelste keer de foto's terug bekijken want ik krijg er niet genoeg van.

@ CCC: thx voor de vele foto's.

Comment

I told you............wijze les: Houdt uw moderator te vriend

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten
                                        I told you............wijze les: Houdt uw moderator te vriend

Comment

Fantastisch resultaat.

Idd leuk zoveel foto's, en mooie vergelijkingen voor en na.

De wagen leek idd zwaar gehavend en veel krassen enz... en als je hem nu ziet, precies een nieuwe die klaar is voor 5 a 6 jaar afbraak

Comment

Working...
                                          X