Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
gisteren gezien op discovery channel (leuke zender blijkbaar voor auto-geïnteresseerden): voor druipers te vermijden, uw onderdelen (velgen dus) goed warm maken voor het spuiten
Awel ja daar dacht ik ook nog aan. Het was eigenlijk te koud om te spuiten maarja... . Heb wel de spuitbussen in warm water gezet, dan spuiten ze fijner en harder.
Weet ook nie of mijn ma dat zo tof zou vinden moest ik zo'n velg in de oven duwen
Zeker prachtig werk geleverd en op die manier heb je er ook nog eens heel wat voldoening aan. Als je een beetje handig bent dan is dit zeker te doen maar zoals je reeds zei moet je simpel beginnen met goedkoop materiaal. Je beseft verder toch ook wel dat je hier (veel) geld mee zou kunnen verdienen? Je moet maar eens nagaan hoeveel ze vragen voor zo'n werkje, dikwijls een pak meer dan zo'n simpel setje velgen waard zijn.
Comment