Jups, dat is de bedoeling. Nu maar hopen dat de lak goed erop blijft
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wheel refurb
Collapse
X
-
-
Merci! Een setje winterbanden erop en laat de sneeuw dan maar komen!2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
-
Awel ja daar dacht ik ook nog aan. Het was eigenlijk te koud om te spuiten maarja... . Heb wel de spuitbussen in warm water gezet, dan spuiten ze fijner en harder.
Weet ook nie of mijn ma dat zo tof zou vinden moest ik zo'n velg in de oven duwen2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Zeker prachtig werk geleverd en op die manier heb je er ook nog eens heel wat voldoening aan. Als je een beetje handig bent dan is dit zeker te doen maar zoals je reeds zei moet je simpel beginnen met goedkoop materiaal. Je beseft verder toch ook wel dat je hier (veel) geld mee zou kunnen verdienen? Je moet maar eens nagaan hoeveel ze vragen voor zo'n werkje, dikwijls een pak meer dan zo'n simpel setje velgen waard zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenOok werd bij elke velg dat prut verwijdert dat ze er bij de bandenboer opsmeren (om het luchtdicht te maken?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenSuper gedaan!
't Is inderdaad niet perfect maar geen kat die dat ziet...
Heb je ze al gepolierd en in de sealant/wax gezet?2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Het is goed te doen en best plezant, maar als het ingewikkelde velgen zijn kan het schuurwerk wel intensief zijn denk ik2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Ik heb het gebruikt om wat krasjes en putjes op te vullen. Gewoon opspuiten en afschuren. Vond wel niet dat het veel vulling gaf.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
Comment