Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wheel refurb

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Jups, dat is de bedoeling. Nu maar hopen dat de lak goed erop blijft
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Ben er me juist bewust van geworden dat mijn mond was opengevallen.

Dit heb je weer maar eens ferm gedaan. Chapeau!

Comment

Merci! Een setje winterbanden erop en laat de sneeuw dan maar komen!
        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Echt proper gedaan kerel! Eigelijk niks moeilijk aan, alleen wat tijd dat je er moet insteken...qua kosten is't eigelijk enorm weinig

Comment

Mooi gedaan Jochen !

Comment

Knap gedaan, Jochen! Mag mijn velgen ook brengen? Het is zelfs geen vijfspaak, easy as hell

Comment

Houdt uw velgen maar bij gij!
                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

gisteren gezien op discovery channel (leuke zender blijkbaar voor auto-geïnteresseerden): voor druipers te vermijden, uw onderdelen (velgen dus) goed warm maken voor het spuiten
                  2015 BMW F11 520dA
                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Awel ja daar dacht ik ook nog aan. Het was eigenlijk te koud om te spuiten maarja... . Heb wel de spuitbussen in warm water gezet, dan spuiten ze fijner en harder.

Weet ook nie of mijn ma dat zo tof zou vinden moest ik zo'n velg in de oven duwen
                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Super gedaan!

't Is inderdaad niet perfect maar geen kat die dat ziet...

Heb je ze al gepolierd en in de sealant/wax gezet?

Comment

Zeker prachtig werk geleverd en op die manier heb je er ook nog eens heel wat voldoening aan. Als je een beetje handig bent dan is dit zeker te doen maar zoals je reeds zei moet je simpel beginnen met goedkoop materiaal. Je beseft verder toch ook wel dat je hier (veel) geld mee zou kunnen verdienen? Je moet maar eens nagaan hoeveel ze vragen voor zo'n werkje, dikwijls een pak meer dan zo'n simpel setje velgen waard zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                        Ook werd bij elke velg dat prut verwijdert dat ze er bij de bandenboer opsmeren (om het luchtdicht te maken?)
                        Ze smeren er bandenvet op om de band makkelijker op zijn plaats te doen glijden.

Comment

super ! ik zou er nooit aan durven beginnen !

Comment

Zeer proper gedaan ... ik hou het echter bij 4 originele audi-velgen kopen op ebay voor 200€ (in perfecte staat, zonder borduurschade) :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                              Super gedaan!

't Is inderdaad niet perfect maar geen kat die dat ziet...

Heb je ze al gepolierd en in de sealant/wax gezet?
                              Nee nog niet. Een laagje wax krijgen ze nog als ik ze ga monteren
                              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Zot werk

Ik ga dat denk ik ook eens proberen met de 16ers van mijn kar.

Comment

Het is goed te doen en best plezant, maar als het ingewikkelde velgen zijn kan het schuurwerk wel intensief zijn denk ik
                                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Ik vraag me vooral af hoe je die plamuur mooi egaal over de velg krijgt...

Comment

Ik heb het gebruikt om wat krasjes en putjes op te vullen. Gewoon opspuiten en afschuren. Vond wel niet dat het veel vulling gaf.
                                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Wow, echt knap werk Jochen ! Daar heb je volgens mij wel wat tijd ingestoken. Vooral het schuurwerk dan denk ik. Prachtig resultaat

Comment

Woow, echt vetjes. Ik krijg bijna goesting om aan die van mij te beginnen

Comment

Working...
                                          X