Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Knap werk TomT! Moet one hell of a job geweest zijn. Geen foto's van het interieur? Heb je enkel het leder behandelt of alles onde rhanden genomen?
@LL: andere velgen en spiegels aub!
Van het interieur moet ik er nog wel eentje hebben denk ik, al ben ik niet zeker. Moet ik even checken.
Enkel leder behandelt en met de stofzuiger ten aanval gegaan. De rest van het interieur was wél in goede staat, in tegenstelling tot de lak. Enkel het leder blonk teveel, nu heeft het een correcte behandeling gekregen.
Wat een werk! Ik herken die lak maar al te goed van op de A3 en kan me perfect inbeelden hoe "leuk" dat geweest is, en dat op een wagen die 2 keer zo groot is
Wat een werk! Ik herken die lak maar al te goed van op de A3 en kan me perfect inbeelden hoe "leuk" dat geweest is, en dat op een wagen die 2 keer zo groot is
Goe gedoan!
Zelden zo hard gevloekt op een lak als op deze!
Thanks! (en 'k heb speciaal voor u m'n best gedaan op de uitlaat)
Wat een verschil. M'n lak ziet er ook zo slecht uit momenteel als op de voor foto's. Nu ik zie wat je er van gemaakt hebt, moet de mijne ook eens dringend onder handen genomen worden. Uitstekende job
Comment