Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Custom Car Cleaning - 2010 BMW M3 Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Custom Car Cleaning - 2010 BMW M3 Coupé

2010 BMW M3

Exterior : Silverstone II Metallic
    Interior : Novillo Black

Paint Enhancement Detail

De eigenaar van deze splinternieuwe BMW M3 Coupe koos ervoor om de auto direct professioneel te beschermen en correct bij te houden.
    De auto werd dan ook de dag na aflevering door ons behandeld met de Paint Enhancement Detail.

In deze detailbeurt wordt, na een grondige exterieur reiniging, met een hele lichte polish gewerkt om zodoende oxidatie en hele lichte defecten te verwijderen.
    Daarna worden alle componenten beschermd met hoogwaardige waxen, sealants en dressings.
    Een beurt die wij aanraden bij nieuwe auto’s of als tussenbeurt voor auto’s die reeds eerder door ons behandeld zijn.

De winterperiode brengt soms uitdagingen met zich mee die de werkzaamheden in eerste instantie lijken te belemmeren.
    Soms is het even afzien zoals bij deze Porsche 911 (996) Millenium die buiten in de vrieskou gewassen moest worden:

Máár in het geval van deze BMW was alle comfort aanwezig en kon er met warm water gewassen geworden.
    Hoe dan ook, detailen is nooit hetzelfde en of het nou ijskoud is of 30 graden in de volle zon……….ik betrap mezelf erop dat ik altijd plezier heb, and that matters

Last edited by ; 20/01/2010, 18:01.

Eerlijk is eerlijk, de auto was keurig afgeleverd door de BMW dealer in kwestie.
    De dealer was dan ook geïnstrueerd hoe één en ander aan te pakken en dat bepaalde handelingen achterwege moesten blijven.

Wel viel meteen op dat de auto niet mooi glad was zoals je van een nieuwe auto mag verwachten.
    De claybeurt bood uitkomst en prepareerde de lak mooi voor het polishen.

Comment

Comment

Op het zwarte carbondak is het verschil qua oxidatie vorming en lichte correctie het best te zien:

Comment

Als afwerking wordt er met minimum twee lagen wax gewerkt voor het allerbeste resultaat.
          Op deze foto is de tweede laag aan het kuren terwijl aanvullende zaken als wielen, uitlaten, kunststoffen en ramen werden behandeld.

Na een dag werk staat de auto erbij zoals je van een nieuwe auto mag beamen:

Comment

Comment

Met glanzende groeten,

Bart Philippens
              Custom Car Cleaning

Comment

Genieten

Comment

Strak bezig!

Het begint weer te kriebelen bij mij. Detailen...
                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                    Ik ga me er ook eens op moeten toeleggen, klein beginnen natuurlijk.

Voor ik het vergeet: Prachtige M3, eigenaar zal erg blij geweest zijn met zijn nieuwer dan nieuw nieuwe auto.
                    Last edited by JeroenM; 20/01/2010, 21:56.

Comment

Mooi beschermend werk!

Maar toch zo spijtig dat je na 5 minuten rijden niet meer het gevoel hebt met een propere auto te rijden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                        Strak bezig!

²²²²²

Comment

Working...
                        X