Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Custom Car Cleaning - 2005 Ferrari Challenge Stradale

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Custom Car Cleaning - 2005 Ferrari Challenge Stradale

2005 FERRARI CHALLENGE STRADALE

Exterior: Nero Daytona
    Interior : Nero black

Le Traitement de Beauté

Exclusief bij Custom Car Cleaning. De meest ultieme en goddelijke behandeling voor uw kostbaar bezit volgens onze hoge standaard. Een gewaardeerde dienst die veelal in de smaak valt bij bezitters van exclusieve bolides. De behandeling omvat een volledige detail van zowel het exterieur, interieur en het motorcompartiment. De afwerking gebeurd standaard met de meest begeerlijke producten die wij u kunnen bieden.

”Le Traitement de Beauté”…….. de behandeling die een schoonheid verdient

Netto werktijd: 35 uur

Ferrari Challenge Stradale……..

Ik kende een persoon die een Ferrari 360 Spider reed.
    Echt een immens mooi exemplaar die ik zou zonder strik, maar wel met een volle tank aub, in mijn garage zou willen hebben.
    Toen hoorde ik dat deze persoon de Spider had verkocht en in de plaats een ‘Challenge Stadale’ had gekocht.
    Daar begrijp ik nou he-le-maal niets van ! Zoveel meer betalen voor een auto zonder tapijt, geen radio, geen zon meer op je blote hoofd en een stuk minder comfort? Met alle respect, maar die persoon moest gek geworden zijn…

Die mening is sinds vorig jaar 180 graden gedraaid toen ik voor het eerst een CS hoorde starten…..dat vergeet ik nooit meer !
    Dit gecombineerd met de agressievere bumpers, de hangende carbon buitenspiegel, het lagere onderstel waardoor de auto nog beter (mooier) op de 19 inch wielen staat…
    Verdere uitleg had ik niet nodig, ik was verkocht, de Challenge Stradale is sindsdien één van mijn meest favoriete en meest indrukwekkende auto’s op mijn ‘wannahave-lijstje’geworden.

Comment

Tijdens het clayen was er (door het circuit gebruik), vooral onderaan de dorpels en spatschermen veel verontreiniging te ontdekken.

Comment

Comment

Alvorens de daadwerkelijke lakmeeting uit te voeren pulsen we de lak ‘snel’ om zo globaal een idee te krijgen van de eventuele ‘problemspots’.

Om het komende seizoen wederom optimaal te kunnen genieten van de auto had de eigenaar de bumpers laten spuiten ivm steenslag.
          Deze waren een twee maanden voor de detailbeurt gespoten en daarna was er niet meer mee gereden.

Zoals jullie op de foto’s kunnen zien beschikken deze nieuw gespoten delen over meer lakschade dan de rest van de auto die volgens ons protocol uitstekend wordt bijgehouden.
          Persoonlijk vind ik dit erg triest, zeker als iemand investeert om een dergelijke auto als nieuw te houden en dan toch niet de gewenste perfectie te mogen ontvangen.
          Natuurlijk zijn we allemaal mensen en niemand kan toveren, maar we kunnen het wel op zijn minst proberen…

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Na het spuiten was er ‘opeens’ een rare vlek te vinden op de bestuurdersdeur….
                        Gelukkig hebben we deze 100% kunnen verwijderen zoals op de foto te zien is.

Comment

Na het polijstwerk zag je die mooie glans en schittering van de metallic flakes wederom volledig tot hun recht komen.

Comment

Comment

Hieronder nog enkele foto’s van nevenwerkzaamheden terwijl glazes en (pre) waxen hun werk deden.

Comment

Comment

Als laatste kunnen we smullen van deze prachtige Challenge Stradale.

Comment

Comment

Comment

Met glanzende groeten,

Bart Philippens
                                        Custom Car Cleaning

Comment

Working...
                                        X