Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Custom Car Cleaning - Deluxe Leather Treatment

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Custom Car Cleaning - Deluxe Leather Treatment

Custom Car Cleaning – Deluxe Leather Treatment

Deluxe Leather Treatment

Behalve de standaard lederbehandeling bieden wij ook een uitgebreide behandeling voor leder. Naast de normale reiniging met de leder cleaner wordt de bekleding hierbij ook volledig ontvet en tot in de poriën gereinigd en geborsteld. Deze aanpak zorgt voor een optimale reiniging. Aansluitend wordt het leder opnieuw geconditioneerd met een voedende olie.

Een behandeling die doorgaans één keer per jaar wordt aanbevolen voor lichte ledersoorten, of leder dat nog nooit behandeld / op leeftijd is.

Mijn excuses voor de slechte foto’s………er is ergens iets mis gegaan, ik denk door het gebrek aan goed licht aan de korrels / ruis te zien.
    Ook de kleuren komen hierdoor niet goed tot zijn recht helaas.
    Misschien is de huidige camera aan vervanging toe en geeft me dit de geruststelling dat een spiegelreflex toch maar MOET (om het positief te bekijken )

Leder vraagt net als onze eigen huid regelmatige verzorging en aandacht.
    Wordt dit niet gedaan wordt de huid op een gegeven moment droog en stug waardoor droogtescheurtjes in het materiaal komen.
    Het gevolg hiervan is weer dat de verflaag gaat barsten…….en dan is het te laat.
    Leder moet daarom regelmatig, afhankelijk van kilometers / cabrio e.d., gereinigd en geconditioneerd worden.

Als je mij persoonlijk vraagt wat detailen is zeg ik: “Iets wat mooi is nóg mooier maken!”
    Detailen is voor mij persoonlijk dan ook niet een heel ranzig interieur ‘schoonmaken’.
    Dat vind ik makkelijker en geeft veel sneller resultaat dan een mooi onderhouden interieur perfectioneren zoals bij deze Ferrari.
    De voldoening als dit lukt geeft mij de energie die we allemaal zoeken en geeft kracht om nog nog nog nog nog verder te gaan en manieren te zoeken om zaken te verbeteren.

Na een grondige stofzuigbeurt om alle stof en los vuil te verwijderen wordt met een ontvettend product het grovere vuil losgemaakt.
    Met behulp van een zachte borstel wordt het leder tot in de poriën gereinigd en het vuil verwijderd van de bekleding.

Comment

Comment

Comment

Na dit proces wordt er nog met een leder cleaner werkt om eventuele achtergebleven sporen en restanten effectief te verwijderen.
          Aansluitend, na het droog en verwarmproces van het leder (beter intrekken conditioner), wordt het leder gevoed met twee lagen conditioner.
          De overige kunststof en carbondelen worden uiteraard ook met de benodigde producten verzorgd.

Comment

Na alle werkzaamheden zien we een mooi, soepel, zacht en qua kleur en algehele staat sterk verbeterd interieur:

Comment

Met glanzende groeten,

Bart Philippens
              Custom Car Cleaning

Comment

( Excuses, verkeerd geplaatst......moet natuurlijk bij Voor & Na staan.........euhm moderator ?)

Comment

Weer prachtig werk Bart
                  ----------------------------------------------------------------------------------
                  2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                  2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                  Pictures here: BMW 7 Series
                  1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                  Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                  It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                  It might need half a starsystem to turn around,
                  but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                  Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Working...
                  X